رادوشویچ ارزش ساختن ندارد/ هرکسی که این دروازه بان را امضا کرده باید محاکمه شود/ لوکادیا خوش شانس است!

معلوم است که تخفیف نمی دهد. او در عمرش این همه پول ندید اما با کمک چند نفر توانست پرسپولیس را بدزدد. رادو ارزش نداره و در کل فصل 5 بازی نکرده باید بره از اونی که باهاش ​​قرارداد بست شکایت کنه. نمی دانم چرا هیچکس کاری نمی کند اما کجایند آنهایی که فقط تظاهر کردند و گفتند ما فوتبالیست و پرسپولیس هستیم؟ مشکلات فعلی پرسپولیس را درست کردند و خدای ناکرده این افراد محاکمه شوند تا درس عبرتی برای دیگران شود.

لوکادیا بازیکن بسیار حرفه ای و موقعیتی است اما درخواست من از هواداران این است که باعث افتخار بازیکنان نباشند. بر کسی پوشیده نیست که لوکادیا بازیکن با استعدادی است، اما بهتر است اجازه دهیم بازیکن کار خود را انجام دهد و بهترین عملکرد خود را به نفع باشگاه نشان دهد. لوکادیا مهاجم با کیفیتی است، اما کمی خوش شانس است که موقعیت های خوب زیادی دارد. در مجموع فکر می‌کنم او خرید خوبی برای پرسپولیس بود و در آینده با رسیدن به فرم بدنی بهتر، گل‌های بیشتری برای پرسپولیس خواهد زد.

نظر شما در مورد عملکرد لوکادیا چیست؟

از این پس دیگر نمی توان درباره مدعیان قهرمانی صحبت کرد. تنها 6 هفته از لیگ می گذرد و بازی های زیادی باقی مانده است. به نظر من هنوز تیم های زیادی تشکیل نشده اند و باید بعد از نیم فصل در مورد آن صحبت کنیم.

به نظر شما کدام تیم ها برای قهرمانی رقابت دارند؟

در مورد جدایی اسکوچیچ و بازگشت کی روش چه می گویید؟

رادوشویچ در مصاحبه ای اعلام کرد که به هیچ وجه حاضر به تخفیف دادن به پرسپولیس نیست. شما چه چیزی برای گفتن در مورد آن دارید؟

رادوشوویچ حتی ارزش ساختن هم ندارد/ هرکس با این دروازه بان قرارداد بست باید محاکمه شود/ لوکادیا خوش شانس است!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در مورد تیم ملی باید از صفر تا صد خیلی حقایق را بگویم اما اجازه دهید تا پایان جام جهانی سکوت کنم تا خدای ناکرده در هر دو ماه مانده به جام جهانی حواشی وارد شود. کمپ. دوست دارم تیم ملی ما در راه جام جهانی موفق شود اما واقعیت چیز دیگری است. در مورد تیم ملی از کناره گیری اسکوچیچ تا انتخاب کی روش و همه اتفاقات فدراسیون فوتبال بحث هایی دارم که در زمان مناسب اعلام خواهم کرد. امیدوارم تیم ملی ما به نفع مردم باشد. در مورد اسکوچیچ فقط می گویم که مورد آزار و اذیت و رفتار ناعادلانه قرار گرفت. نیازی به بازگشت نبود و برای همه حرف هایم دلیل دارم. انشالله بعد از جام جهانی مفصل در این باره صحبت خواهم کرد.

خب پرسپولیس به دلیل تغییرات و ناهماهنگی های زیاد نتوانست در 2 بازی اول عملکرد خوبی داشته باشد که باعث شد 4 امتیاز از دست بدهد. با ادامه بازی ها، تیم شکل گرفت و نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد. عملکرد تیم ما در بازی های گذشته بسیار خوب بوده است و خدا را شکر این نمایش های خوب منجر به نتیجه شده است. البته شک نکنید پرسپولیس بهتر از این هم می شود و این تعطیلات فرصت خوبی برای هماهنگی بیشتر تیم است. در مجموع عملکرد تیم ما خوب بود و شایسته اول شدن در لیگ بودیم.

رادوشوویچ حتی ارزش ساختن هم ندارد/ هرکس با این دروازه بان قرارداد بست باید محاکمه شود/ لوکادیا خوش شانس است!

با اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم پس از 6 بازی لیگ برتر گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید:

وضعیت پرسپولیس را بعد از 6 هفته قهرمانی چگونه ارزیابی می کنید؟