رادو برای پرسپولیس بیشتر از برونکو آب نوشید!


سرویس خبر شماره: 2005030
8 مارس 1402 در 01:52
2.8K |

1نقطه نظر

باشگاه پرسپولیس طی دو ماه گذشته 80 میلیارد تومان بابت قرارداد بوژیدار رادوشوویچ پرداخت کرد.

رادو برای پرسپولیس بیشتر از برونکو آب نوشید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از موانع باشگاه پرسپولیس برای استفاده از بازیکنان جدید خود پرداخت مالیات بوگیدار رادوشوویچ بود که با رصد روزهای اخیر این باشگاه برطرف شد تا قرمزها از این بابت مشکلی نداشته باشند. .

رضا درویش در گفتگو با برنامه تاپ فوتبال گفت آیا مشکل باشگاه پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان برطرف شده است؟: مشکل پرداخت مالیات بود که کار بسیار سختی بود. از همکاری و حضور در خارج از ساعات اداری برای انجام کار از اداره کل مالیاتی شمیران و معاونت اقتصادی وزیر کشور کمال تشکر را داریم. در بازار امروز کسب درآمد 11 میلیاردی در چند ساعت و پرداخت مالیات بسیار سخت است.

او ادامه داد: 11 میلیارد تومان فقط مالیات رادوشوویچ بود و جدا از آن دو ماه پیش 1.5 میلیون یورو که امروز 70 میلیارد تومان است برای قرارداد او پرداخت کردم. میدونی اگه این پول رو به رادو نمیدادم امروز چقدر راحت میتونستم به بازیکنان پول بدم. حالا تیم های اصلی ما پول بیشتری ندارند. ببینید چقدر تحت فشار هستیم و چقدر امکانات می توانستیم فراهم کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به دیگر مشکلات این باشگاه گفت: این فقط یک مثال است و همان طور که قبلاً هم گفتم یک نفر چند سال پیش 7 میلیارد تومان به باشگاه داد و قراردادی را بست که فسخ شد اما الان 151 میلیارد تومان شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی