راز درخشش امیلیانو مارتینز فاش شد (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بالدو ماتیلدو فیلول دروازه بان اول قهرمان جهان با تیم ملی آرژانتین بود. سیوهای او در جام جهانی 1978 در تاریخ ثبت شد، به ویژه آنهایی که در فینال مقابل هلند انجام داد و چندین سال بعد دبو مارتینز در آخرین دقیقه وقت اضافه مقابل فرانسه در فینال جام جهانی قطر همین کار را کرد. .


سرویس خبر شماره: 1861126
04 ژانویه 1401 در 12:50 بعد از ظهر |
5.6 هزار |

0نقطه نظر

دبو سرش را بر نمی‌گرداند و چشمانش را نمی‌بندد

این دروازه بان محبوب فوتبال آرژانتینی معتقد است که دفع دبو مارتینز روی ضربه دقیقه 123 کولو موانی هیچ گاه یک واکنش تصادفی نبود و دروازه بان پنالتی آرژانتینی با رعایت یک اصل خاص موفق شد توپ را دفع کند. وی با تحلیل این صحنه در لایو اینستاگرام گفت: این قطعه را توضیح می دهم چون در تدریس از آن استفاده می کنم یکی از مواردی که تاکید می کنم این است که پشت نکنیم و چشمانتان را نبندیم.

دروازه بان اسطوره ای فوتبال آرژانتین به تمجید از دروازه بان آلبی سلسته در جام جهانی قطر پرداخت.

راز درخشش امیلیانو مارتینز فاش شد (تصویر)

کاری که دبو مارتینز در فینال قطر انجام داد، قبلاً در فینال 1978 برای آرژانتینی ها اتفاق افتاده بود. آلبی سلسته اولین قهرمانی خود را در تاریخ جام جهانی به دست آورد.

1784801

44 سال بعد از آن تاریخ، امیلیانو مارتینز با یک سیو باشکوه در آخرین دقیقه بازی مقابل فرانسه چهار بار دروازه خود را از فروپاشی نجات داد و با رسیدن به ضربات پنالتی با مهارت باورنکردنی خود کار امباپه و دوستانش را تمام کرد و به آرژانتین کمک کرد. قهرمانی جام جهانی

1784802



مجله اخبار فوتبال خارجی