راز درخشش ستاره جدید رئال در خانواده است!

مورد آلوارو رودریگز رئال مادرید را بسیار هیجان زده کرده است. آنها از نزدیک می دانند که تامین یک محیط خانه پنج نفره برای بازیکن اروگوئه چقدر مهم است. مادر و مادربزرگش دو تکیه گاه اصلی او در این زمان هستند. پیلار، مادرش، تمام تلاش خود را کرد تا بر روزهای بد با پسرش غلبه کند. آلوارو موفق شد، اما بدون مشارکت مادرش و مادربزرگش، آنتونیا، ممکن نبود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال رئال مادرید امشب در دربی مادرید مقابل اتلتیکو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با گل تساوی آلوارو رودریگز از شکست فرار کرد. پس از پاس گل مقابل اوساسونا، تاثیر ویژه دیگری از این ستاره آکادمی به ثبت رسید.

رودریگز می گوید: شخصیت اصلی من فده والورده است، نه به خاطر بازی اش، بلکه به خاطر شخصیتش. این راهی است که من می خواهم دنبال کنم.



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1872485
07 مارس 1401 ساعت 03:00
499

0نقطه نظر

خوان کارلوس، شوهر مادر آلوارو، نقش کلیدی در پیشرفت فوتبال او داشت تا آلوارو بتواند رویای خود را برآورده کند و با شانس و استعداد به رئال مادرید بیاید. جویس مورنو، ایجنت او و برونو، دوستش، بیش از حد معمول در موفقیت این بازیکن سهیم بودند.

کارلو آنچلوتی چاره ای جز انتقال به رئال مادرید کاستیا برای تصاحب چندین پست در هفته های اخیر نداشته است. شکست در خط حمله و هافبک باعث شده است بازیکنانی مانند ماریو مارتین، سرخیو آریباس و آلوارو رودریگز بیش از یک بار با تیم اصلی سفر کنند. هر سه دقایق با کیفیتی داشتند، از جمله حضور آریباس در جام باشگاه های جهان، جایی که او کمی بیش از یک دقیقه بازی کرد اما با اولین و تنها شوت خود به سمت دروازه گلزنی کرد.

1805849

* رائول، آنچلوتی و فده والورده

بازیکن جوان اروگوئه ای رئال در یک محیط خانوادگی بسیار سالم در والدباس احاطه شده است.

راز درخشش ستاره جدید رئال در خانواده است!

* آلوارو رودریگز، مهاجم حرفه ای

مارکا همچنین سه طرفدار برتر ورزشی خود در رئال مادرید را برجسته کرد. آلوارو رودریگز بدون حوصله و کار خوب رائول گونزالس نمی توانست به تیم اصلی بپیوندد. کارلو آنچلوتی عملکرد ستاره جوان خود در کاستیا را بسیار مثبت ارزیابی کرد و به همین دلیل به اکثر بازی های تیم اول دعوت می شود.
اما فده والورده بدون شک مهمترین حامی آلوارو در باشگاه است. به عنوان مثال، این عکسی است که او پس از دقایق خوب بازی آلوارو در السادار مقابل اوساسونا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.