راز موفقیت باشگاه در لیورپول از دیدگاه آنتونیو کونته

آنتونیو کونته گفت: “اول از همه، فکر می کنم این به اراده باشگاه بستگی دارد. فکر می کنم لیورپول هفت سال پیش یورگن را به خدمت گرفت. آنها به دنبال ساختن چیزی بزرگ بودند.” اینکه لیورپول دوباره برای قهرمانی در لیگ قهرمانان می جنگد.
قهرمانی را کسب کنید و تاریخ مهم لیورپول را ادامه دهید. فکر می کنم او ممکن است قراردادی سه ساله امضا کرده باشد و سپس آن را تمدید کند. البته، اگر می خواهید چیز بزرگی خلق کنید، به زمان، صبر نیاز دارید، به خصوص اگر با تیمی شروع به کار کنید که از بهترین تیم های لیگ عقب است.

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام معتقد است که راز موفقیت یورگن کلوپ در لیورپول، زمانی بود که او این باشگاه را دریافت کرد.

این آسان نیست. شما نیاز به زمان دارید. فکر می‌کنم در این هفت ماه کار بسیار خوبی با باشگاه انجام دادیم و فرصتی که در ژانویه داشتیم تا دو بازیکن خوب به ما کمک کنند و کیفیت تیم را بالا ببرند. “من فکر می کنم ما کار خوبی انجام دادیم، اما شما قطعا به زمان نیاز دارید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردا شب لیورپول در حساس ترین بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد میزبان تاتنهام است. شاگردان یورگن کلوپ به دنبال پیروزی برای ادامه مسیر هستند، در حالی که لندنی‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با آرسنال رقابت سختی دارند و بازی فردا را حساس‌تر می‌کنند.

لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید. آنها در سال‌های اخیر روزهای فوق‌العاده‌ای را زیر نظر یورگن کلوپ پشت سر گذاشته‌اند و حالا سرمربی تاتنهام پیش از دیدار حساس فردا شب درباره راز این موفقیت صحبت می‌کند.


سرویس خبر شماره: 1822961 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 16:34 |
858 |

1نظرات