راز موفقیت و رهبری استقلال در لیگ برتر چیست؟



بازیکنان زیادی در ابتدای فصل اردوی آبی ها را ترک کردند. در خط دفاع رافائل سیلوا و عارف غلامی اردوی آبی پوشان را ترک کردند. در خط حمله، مهدی قیدی و محمد محبی از این تیم جدا شدند و بسیاری از بازیکنان مورد نظر جواد نکونام قرارداد نگرفتند. به عنوان مثال می توان به تورس که به گل گهر رفت و امیرحسین حسین زاده که توسط تراکتور سرش را جدا کرد، اشاره کرد. با تمام مشکلاتی که پیرامون استقلال وجود داشت، حالا استقلال در صدر جدول رده بندی قرار دارد و بدون توجه به نتیجه بازی با ذوب آهن، همچنان صدرنشین خواهد بود.

به نظر می رسد راز موفقیت جواد نکونام و استقلال در مصاحبه جدید این مربی نهفته است. جایی که می گفت هر بازی برای ما فینال است و مثل آخرین بازی فصل ماست.

در ادامه بخشی از مصاحبه جواد نکونام پیش از دیدار مقابل دربی را مرور می کنیم. جایی که گفت: من همیشه به استقلالی ها می گفتم که باید خوب تمرین کنند، انگیزه خوبی داشته باشند و مهمتر از همه در طول مسابقه خوب تمرکز کنند. این فصل یاد گرفته ایم که به جدول یا جایگاه تیم مقابل و خودمان توجه نکنیم چرا که هر مسابقه و هر مسابقه برای استقلال فینال است. از روز اولی که کارمان را شروع کردیم، تمرکزمان بازی به بازی بود. در مقابل تیم باکیفیت ذوب آهن، پسران باید طوری بازی کنند که انگار آخرین بازی فصل خود را انجام می دهند. آنها باید با جان و دل بدوند، بجنگند و مانند مسابقات قبلی فداکاری کنند تا هواداران را خوشحال کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال