راز گلزنی پرگل ترین مدافع میانی لیگ برتر

هوادار با تک گل عزت پورقاز در آبادان صنعت نفت را شکست داد و سه امتیاز حیاتی و ارزشمند را به دست آورد.

راز گلزنی پرگل ترین مدافع میانی لیگ برتر


سرویس خبر شماره: 1868238
13 فوریه 1401 در 07:26 ب.ظ
21.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

یک مهاجم تبدیل به مدافع شد

نکته قابل توجه در امتیاز عزت پورقاز این است که او به خوبی می داند در ضربات ایستگاهی در کجا قرار بگیرد و در کدام صحنه از پشت ضربه بزند. چون او در پست مهاجم بازی می کرد. نکته جالب اینکه پست بازی او به ساکت الهامی تغییر یافت. زمانی که عزت پورقاز در خط فوروارد تیم صنعت ساری بازی می کرد، از سوی ساکت الهامی برای بازی در تیم اتکا دعوت شد. پس از حضور عزت پورقاز در تیم پشتیبانی گرگان، ساکت الهامی از او خواست تا پست بازی خود را از مهاجم به مدافع میانی تغییر دهد و این شد که این بازیکن مدافع شد و دیگر تغییر پستی نداد. عزت پورقاز و ساکت الهامی پس از سال ها به هم رسیدند و شایان ذکر است که اکنون عزت پورقاز کاپیتان و تاثیرگذارترین بازیکن تیم این مربی شده است. مدافعی که فصل گذشته روزهای خوبی را در تیم سپاهان سپری کرد، اما با بازی های خوب در قلب خط دفاعی هواداران و همچنین گل هایی که به ثمر رساند، همچنان یک مدافع مرکزی آماده و کارآمد است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این چهارمین گل رهبر خط دفاعی هواداران در این فصل بود. او سه پاس گل دارد و اکنون به عنوان بهترین گلزن مدافع میانی لیگ برتر شناخته می شود. البته رامین رضاییان و کوین یاماگا 5 گل در خط دفاع به ثمر رساندند اما این دو مدافع در سمت راست بازی می کنند و گاهی کوین یاماگا در پست وینگر بازی می کند اما عزت پورگز در مرکز خط دفاع بازی می کند. او در یک فصل حضور در سپاهان، 5 گل لیگ برتری و یک گل حذفی در جام حذفی به ثمر رساند و با 6 گل، بهترین مدافع میانی لقب گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دقیقه 62 بازی پس از ضربه کرنر توپ روی تیر افقی قرار گرفت و عزت پورقاز که از پشت شوت زده بود در میان غفلت مدافعان نفت به توپ رسید. ، و با یک ضربه کناری گل صنعت به ثمر رسید. روغن را باز کرد. این هوادار با این پیروزی 22 امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.