راز یک گل برجسته فاش شد/ نقش مربی دروازه بان ها در این گل دیدنی

او همچنین گفت که برای دومین بازی متوالی 5 گلزن مختلف دارد: “این بسیار ارزشمند است. ما در دو بازی رقابتی (لایپزیگ و آینتراخت) 11 گل به ثمر رساندیم. دروازه حریف “وقتی حریف با چهار یا پنج بازیکن به دروازه شما حمله می کند، دفاع آسان نیست.”

سرمربی آلمانی بایرن مونیخ درباره مهاجم جوان فرانسوی خود که در تابستان به باواریایی ها پیوست نیز خاطرنشان کرد: ماتیس تل در تمرینات کمی بی تدبیری کودکانه دارد که این اتفاق خوبی است، امروز او با پختگی بیشتری بازی کرد. ماتیس استعدادی باورنکردنی است که توانایی دریبل‌زنی خوبی نیز دارد.» او هنوز به زمان نیاز دارد و با ما پیشرفت خواهد کرد.

“باید از تونی تاپالوویچ (مربی دروازه بانان بایرن مونیخ) تشکر کنم، او و دینو تاپمولر (دستیار ناگلزمان) متوجه شدند که کوین تراپ در ضربه ایستگاهی او همیشه کمی جلوی خط دروازه می ایستد. “فاصله بین ضربه آزاد و گل خیلی بزرگ بود، اما یاشوا ضربه ایستگاهی را به خوبی زد.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

یولیان ناگلزمن که تیمش موفق شد در بازی افتتاحیه فصل 2022-2023 بوندسلیگا آلمان با نتیجه 6-1 آینتراخت فرانکفورت را شکست دهد و اولین گام را برای دفاع از عنوان قهرمانی بردارد، پس از آن بازی گفت: ما یک بازی فوق العاده و پر انرژی بازی کردیم. بازی. امیدوارم رویکرد آنها ثابت بماند.”

ناگلزمن 35 ساله در بخشی دیگر از صحبت های خود به سیستم بازی تیمش اشاره کرد: امروز در هر دو نیمه با چهار مدافع بازی کردیم نه با 3 مدافع! البته وقتی با 6 گل برنده می شوی بهترین مربی دنیا هستی و همه به تو می گویند ادامه بده. فکر می کنم در طول بازی امروز به خوبی دفاع کردیم.