رافائل واران از منچستریونایتد به پاس تلاش‌های بشردوستانه‌اش برنده جایزه معتبر شد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


رافائل واران، مدافع منچستریونایتد، جایزه بازیکن شهروند UNFP را به عنوان پاداشی برای کمک های خیریه و تلاش های بشردوستانه خود در خانه دریافت کرد.

Madein Foot گزارش می دهد که به واران جایزه در Pavillon Gabriel در پاریس، فرانسه اهدا شد.

واران به دلیل اقدامات فداکارانه خود در ارائه دوره های رایگان فوتبال به کودکان خردسال در شمال و مارتینیک، برنده آن شد.

سال گذشته، مارشال مونتسی، ملی پوش زیمبابوه، این جایزه را به دست آورد، که به دلیل ایجاد یک تفاوت بزرگ در کشورش مورد تحسین و تحسین قرار گرفت.

اعتقاد بر این است که مونتسی حدود 20 درصد از درآمد ماهانه فوتبال خود را به بنیاد خود اهدا می کند، بنیادی که کودکان بی بضاعت را با پرداخت هزینه مدرسه برای آنها، و تهیه لوازم التحریر، وسایل غذاخوری و کیت فوتبال هدف قرار می دهد.

واران در حال حاضر مصدوم است و برای انتخاب در بازی های یونایتد در اختیار اریک تن هاگ نیست.

این بازیکن 31 ساله به دلیل مصدومیت عضلانی که در باخت 4-3 مقابل چلسی در ماه گذشته در استمفورد بریج گرفتار شد، غایب است.

این موضوع باعث شد تا او پنج بازی اخیر یونایتد در لیگ برتر را از دست بدهد و قهرمان چهار دوره لیگ قهرمانان اروپا برای حضور دوباره در این دوره رقابتی با زمان دارد.

این انتظار وجود دارد که واران پس از پایان رقابت‌ها اولدترافورد را ترک کند، در حالی که سر جیم رتکلیف و INEOS مشتاق هستند دستمزدهای کلان او را از دفتر باشگاه حذف کنند.

دارمش شث، روزنامه‌نگار، به‌روزرسانی‌ای درباره آینده این بازیکن فرانسوی ارائه کرد و گفت: «بازیکنانی هستند که می‌روند چون در پایان قراردادشان هستند. ما قبلاً به این موارد اشاره کردیم، ما به رافائل واران اشاره کردیم، به آنتونی مارسیال اشاره کردیم، آنها به احتمال زیاد باشگاه فوتبال را ترک خواهند کرد.

سپس شما بازیکنانی دارید که قرار است یک سال از قراردادشان باقی بماند، سپس بازیکنانی خواهید داشت که سن کمی دارند و قراردادهای طولانی‌مدت دارند، که یونایتد فکر می‌کند این راه نیست. ما می خواهیم این دوره جدید را شروع کنیم.»

شیث در ادامه اظهار داشت: «بنابراین می‌توانید شرایطی را ببینید که ممکن است پنج، شش، هفت بازیکن باشگاه را ترک کنند و پنج، شش، هفت بازیکن به منچستریونایتد بیایند.»

یونایتد روز چهارشنبه زمانی که در خانه میزبان نیوکاسل ادی هاو است، به میادین بازمی گردد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/05/14/man-uniteds-raphael-varane-wins-prestigious-award-in-recognition-of-his-philanthropic-efforts-280188/ منبع: