رامین رضاییان پاسخ داد سردار؟

البته حدس زدن نام این بازیکن چندان سخت نبود، اما باید تعجب کرد: «آیا رامین رضاییان در مصاحبه اخیرش جواب سردار آزمون را داده است؟»



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه در بخشی از این گفت و گو گفت: من همیشه می گویم هنگام صحبت چیزی نشان ندهیم، با فوتبال خودمان، نحوه بازی و تمرین نشان می دهیم که ما به امضایی که ما انجام می دهیم متعهد هستیم. بیایید سعی نکنیم چیزی را با یک کار فرعی عجیب، یک پست اینستاگرامی و قلب یا با صحبت کردن ثابت کنیم زیرا اثبات آن زمانی که در زمین هستید فایده ای ندارد. کار کردن از کلمات بهتر است خوب در زمین، قطعا تمام تلاشم را می کنم تا عملکردم را 100 درصد نشان دهم. اگر بتوانم این کار را انجام دهم، مطمئن هستم که همه هواداران راضی خواهند بود زیرا آنها عاشق این هستند که رامین و همه بازیکنان 100 درصد در زمین بازی کنند. این بالاترین تعهد برای بازیکن است که آنچه مربی می خواهد را با نظم و انضباط در زمین اجرا کند و این مقدس ترین چیزی است که دل هواداران همیشه شاد است. آنها و از بازیکن راضی است.

رامین رضاییان گفت و گوی کوتاهی با رسانه های باشگاه سپاهان داشت و باز هم در مورد راز صحبت کرد.

وی در بخشی از سخنان خود به فوتبالیستی اشاره کرد که مدام عکس های بدنش را در اینستاگرام آپلود می کند و جلوی دوربین موبایلش می دود; بازیکنی که در دوران کی روش به تیم ملی دعوت شد اما دیگر جایی در اردوی تیم ملی ندارد. آزمون به او توصیه کرد که با خودش روراست باشد و در عوض سعی کند ضعف فنی خود را بهبود بخشد. وی بدون ذکر نام این بازیکن را اینگونه معرفی کرد: شما هستید که مدام از تیم ها اخراج می شوید.

پیش از این سردار آزمون در برنامه تلویزیونی «فوتبال بگیر» به صورت آنلاین در فضای مجازی از الفاظ عجیبی مانند «مار» استفاده می کرد که در ژانر خود بی سابقه بود.