راندال کولو موانی: منچستریونایتد هدفش “بسیار بعید” است که بماند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

تصور می‌شود که منچستریونایتد به دنبال اقدام سریع برای جذب یک مهاجم جدید است، اگرچه حماسه تصاحب مداوم باشگاه می‌تواند بر سرعت عمل آنها تأثیر بگذارد.

با SPORT Bild (از طریق ورزش شاهد) با گزارش اینکه مهاجم اکنون “بسیار بعید” است که در باشگاه فعلی خود بماند، یونایتد می تواند آماده ورود به این تیم باشد.

شیاطین سرخ جذب یک مهاجم را اولویت اصلی خود در تابستان امسال قرار داده اند، زیرا تعدادی از مسائل باعث می شود که تیم اریک تن هاگ با کمبود قدرت آتش مواجه شود.

اما هر گونه مذاکره بر سر کولو موانی باید تا فینال جام حذفی آینتراخت فرانکفورت مقابل RB لایپزیگ در 3 ژوئن صبر کرد.

و این بازیکن 24 ساله فرانسوی می تواند مردی باشد که مشکلات شیاطین سرخ را در خط حمله به ثمر برساند، زیرا در این فصل 22 گل در تمام رقابت ها برای اینتراخت فرانکفورت به ثمر رسانده است.


امیدهای منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن راندال کولو موانی، بازیکن برجسته بوندس لیگا در پنجره نقل و انتقالات آتی، بسیار افزایش یافته است.

مشکلات مصدومیت آنتونی مارسیال با بی کیفیتی ووت وهورست جلوی دروازه تشدید شده است و یونایتد در ماه نوامبر از کریستیانو رونالدو جدا شد.

با توجه به اینکه فرانکفورت به دنبال جذب 100 میلیون یورو برای ستاره خود است، این خبر خوبی برای منچستریونایتد است که فقط باید بازیکن را متقاعد کند که شایستگی بازی در اولدترافورد در لیگ برتر و (امیدوارم) لیگ قهرمانان فصل آینده.

با توجه به اینکه انتظار می رود این مهاجم مرکزی به زودی پس از آن با تیم ملی فرانسه برای مسابقات مقدماتی قهرمانی اروپا مرتبط شود، تصمیم گیری ممکن است تا 19 ژوئن به تعویق بیفتد.

این گزارش همچنین ادعا می کند که نمایندگان این بازیکن مشتاق این هستند که کولو موانی، باشگاه خود را بر اساس اولویت انتخاب کند نه اینکه بالاترین پیشنهاد را انتخاب کند.

کولو موانی همچنین 16 پاس گل ارائه کرده است که نشان دهنده نوع بازی همه جانبه ای است که می تواند مانند یک دستکش با سیستم تن هاگ جا بیفتد.



برنامه فینال جام حذفی را تصور کنید، اما 100٪ آنلاین!

تنها با چند کلیک می‌توانید نسخه ویژه فینال جام حذفی مجله United Matchday را دقیقاً در اینجا در دستگاه خود بخوانید. همه آخرین اخبار، ملاقات با تیم ها، پیش نمایش تاکتیکی، نظر، بحث، اخبار انتقال، مسابقه و خیلی بیشتر! همین حالا مال خود را فقط با 3 پوند/3.75 دلار دریافت کنید و
در مورد همه چیز با رنگ قرمز آگاه باشید!

https://thepeoplesperson.com/2023/05/25/randal-kolo-muani-manchester-united-target-extremely-unlikely-to-stay-put-264478/ منبع:

از آنجایی که یونایتد در این فصل فرصت‌های بزرگ‌تری نسبت به آرسنال در لیگ برتر خلق کرد و اهداف مورد انتظار خود را با اختلافی بیشتر از همه تیم‌ها به جز یک تیم در این بخش کمتر انجام داد، مشخص است که کجا باید سرمایه‌گذاری کرد.