راهنمای واریز و برداشت در کوینکس (CoinEx) -ایران ارز دیجیتال

صرافی کوینکس CoinExدر هنگ کنگ (Hong Kong)به ثبت رسیده است، دیگر مزیت این صرافی ارتباط آنها باBlockchair و بیت کوین (Bitcoin) است. برای این کار میتوانید از سرویس Google Authenticator یا تایید پیامکی استفاده کنید. برای ترید رمزارز نیز میتوانید از گزینه Exchange در منوی سمت چپ استفاده کنید. زمین LAND تنها دارایی موجود در جهان دسنترالند Decentraland نیست، همچنین می توان کالاهای مجازی را با استفاده از توکن مانا MANA در بازار دسنترالند Decentraland معامله کرد. با این حال می توان گفت که در میزان کارمزد و (Leverage) که همان ضریب اهرم است، فرق هایی با قسمت «فیوچرز کوینکس» دارند. بر اساس بررسیهای انجام شده دربارهی صرافی کوینکس، این شرکت خدمات مشتریان را بصورت شبانه روزی از طریق ایمیل و سایر رسانههای دیجیتال ارائه میدهد. مرحله سوم: اینجا مخصوص به انجام احراز هویت بصورت دو مرحله ای است. این مبادله سکه هیچ روش سپرده گذاری دیگری را غیر از رمزنگاری نمی پذیرد، بنابراین سرمایهگذاران جدید رمزنگاری در واقع برای معامله و ترید در اینجا محدود شده اند.

همه قابلیت ها در کوینکس نمی توانند از ویژگی «تائید اعتبار شناسه» بهره مند شوند، بلکه فقط حساب های کوینکسی که سقف برداشت های 24 ساعته دارند، می توانند شامل این تائید اعتبار شوند. با وارد کردن قیمت و حجم مورد نیاز برای خرید و فروش سفارش خود را ارسال کنید و این سفارش زمانی درست است که یک سفارش با قیمت مساوی و حجم مناسب وجود داشته باشد که به این عمل match می گویند. صرافی کوینکس یکی از صرافی های مناسب برای استفاده ایرانیان است البته ابهاماتی درباره ی استفاده و امنیت آن وجود دارد.

1) زمین LAND: یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) است که برای تعریف مالکیت قطعات زمین استفاده می شود و نشان دهنده املاک دیجیتالی است. مانا MANA واحد پولی است که در دسنترالند Decentraland استفاده می شود. پروژه بلاکچینی وایلدر ورد WilderWorld آرزوی ایجاد یک دنیای مجازی کاملاً غیرمتمرکز و تحت مالکیت جامعه را دارد که در آن بتواند متاورس فوتورئالیستی خود را تجربه کند. دسنترالند Decentraland پروژه ای است که زیرساختی را برای پشتیبانی از دنیای مجازی مشترک، که به عنوان متاورس نیز شناخته می شود، فراهم می کند. بنابراین، بسیاری از پروژه های بلاکچینی متاورسی رشد خوبی را تجربه کردند. روش های مختلفی برای کسب درآمد در سندباکس The Sandbox وجود دارد. به همین دلیل تریدرها میتوانند سود بیشتری را در بلندمدت کسب کنند. یکی دیگر از راههای کسب درآمد غیرفعال با توکن NTVRK استیک کردن Stake است، که افراد بر اساس قرار دادن توکنهایشان در شبکه، درصد ثابتی از سود را به عنوان سهامدار دریافت میکنند.

سند باکس Sandbox یک دنیای مجازی که بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده است که در آن بازیکنان میتوانند بازی های مختلفی را تجربه کنند و کسب درآمد داشته باشند. با میزبانی گیم پلی یا اجاره دادن زمین LAND از سرمایه خود درآمد کسب کنید. یک پلتفرم واقعیت مجازی VR اجتماعی است، با ابزارها و زیرساخت های قدرتمند برای ایجاد، به اشتراک گذاری، کسب تجربه و تعامل با سایرین و کسب درآمد. همچنین کسب و کارها می توانند از طریق ابزارهای متعدد موجود در نتورک برای کسب درآمد سرمایه گذاری کنند. یکی از اولین بازیهای موجود در ویامی Wiami به کاربران امکان میدهد مهارتهای خود را آزمایش کنند و با خودروهای خود NFT Wilder Wheels در سطح شهر برای کسب سود با یکدیگر مسابقه می دهند. حساب پنجم نیز Spot نام دارد و حساب های معمولی شما را نمایش میدهد. رمزارز بومی متاورس بلاکتوپیا، بلاک BLOK نام دارد و هر گونه خرید و فروش و معامله در بلاکتوپیا Bloktopia با توکن های Blok صورت میگیرد.

از دسترسی های دیگر در این بخش میتوانیم به CET اشاره بکنیم که در آنجا شما میتوانید قیمت لحظه ای و تمامی اخبار مربوط به توکن کوینکس را سایت صرافی کوینکس ببینید. در حالت Cross تمام سرمایه شما در معرض ریسک قرار خواهد گرفت و در حالت Isolated شما میتوانید برای هر پوزیشن ، مقدار دلخواهی از مارجین را اختصاص دهید. حالا گزینه TOTP Authenticator را انتخاب کرده و کد تایید دریافت شده از طریق ایمیل را وارد کنید. حالا بمنظور تائید مشخصات وارد شده، (Buy CET) را انتخاب کنید. در آخر هرگونه ابهام و یا مشکل در فرایند واریز و برداشت کوینکس را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید تا پشتیبانان آکادمی آستیریک در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما باشند. یعنی معامله گران در میان تعداد وسیعی از نودهای شبکه، در راستای امنیت و تائید تراکنش ها کار می کنند و بونوس یا پاداش دریافتی آنها بر طبق مقدار ارز دیجیتالی که استیک کرده اند، صورت می گیرد.