راهکار عجیب باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد گلسیانی تمدید می شود; اما نه به ریال و دلار!

بدون شک یکی از ارکان اصلی کسب عنوان بهترین خط دفاعی لیگ بیست و دوم این بود که او تنها 13 گل به ثمر رساند. او با دستیابی به چنین آماری و رسیدن به پیراهن تیم ملی گرجستان یکی از گزینه های اولویت دار تمدید قرارداد و همکاری بیشتر محسوب می شود. اما شرایط سقف قرارداد و موضوع قراردادهای ریالی از جمله عواملی بود که باعث نگرانی شدید این تیم برای پیگیری همکاری با گلسیانی شد.

مشخص است که مدافع تیم ملی گرجستان نیز این پیشنهاد را پذیرفته و قرار است قرارداد پنالتی گیر اول پرسپولیس بر اساس شعار امارات تمدید شود!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

جورجی البته در اردوی پرسپولیس هم با پیشنهادهایی برای اضافه شدن به این دغدغه مواجه شده بود. خود گلسیانی نیز به صراحت اعلام کرده که حاضر به امضای قرارداد ریالی با پرسپولیس نیست اما به تازگی خبر قرارداد اولیه این بازیکن با باشگاه پرسپولیس منتشر شده است.

در همین راستا مطلع می شویم که باشگاه پرسپولیس به دلیل ممنوعیت قرارداد دلاری و یورویی با بازیکنان خارجی، به جورجی گلسیانی پیشنهاد تمدید قراردادش را بر اساس درهم امارات داده است.

جورجی گلسیانی با نظر مثبت یحیی گل محمدی از تیم سپاهان اصفهان به پرسپولیس پیوست. او که یک مدافع و گلزن قابل اعتماد بود، نقطه قوت بزرگی برای این تیم در قلب دفاع بود. دو گل گلسیانی در دربی خارج از خانه او را به اوج محبوبیت در میان هواداران پرسپولیس رساند و با خروج یورکن لوکادیا به عنوان بازیکنی بسیار قابل اعتماد در ضربات پنالتی، فصل را به عنوان بهترین خط دفاعی به پایان رساند و 6 گل به ثمر رساند.