راه حل باورنکردنی استقلال برای گرفتن مجوز آسیایی!

همه خبرنگاران مشتاقانه منتظر مصاحبه جنجالی ریکاردو ساپینتو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی بودند. وی در نشست خبری پس از بازی با فولاد نسبت به مشکلات مالی این تیم هشدار داده بود و گفته بود; همه نگاه ها به استراماچونی است چرا که من و شاگردانم مهم هستیم و مدت زیادی است که پولی دریافت نکرده ایم و شاگردانم برای حل مشکلات مالی تیم خودروهای خود را فروخته اند. اما به نظر می رسد او و بازیکنان استقلال سیاست خود را تغییر داده اند. زمان زیادی برای شکایت وجود دارد و سرمربی پرتغالی و بازیکنانش می خواهند قهرمان لیگ برتر و جام حذفی را تعقیب کنند. برای آنها در اولویت است و به همین دلیل بعد از عید تمام تمرینات را بدون دریافت یک ریال برگزار کردند و به هر نحوی آماده بازی با ذوب آهن هستند.

بعید است این نامه نگاری ها نتیجه مثبتی داشته باشد و اگر استقلالی ها می خواستند از فرصت ها استفاده کنند باید ماه ها قبل از فرصت استفاده می کردند. استقلال در سال 2022 اخطار گرفت و امروز 9 اسفند 1392 است و بعید است بهانه تعطیلات نوروزی برای آلمانی ها قابل قبول باشد و اگر واقع بین باشیم باید بگوییم به زودی خبر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در رسانه ها خواهد بود و این واقعیت باید تلخ باشد.

کاملا مشخص است که استقلال در پرداخت این بدهی کوتاهی کرده است چرا که اگر این بدهی را پرداخت می کرد حتما به او اطلاع می داد. مصاحبه محمدحسین زرندی مدیر رسانه ای باشگاه استقلال این خبر را تایید می کند. وی امروز در بخشی از نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در جمع خبرنگاران گفت: باشگاه استقلال از راهکارهای قانونی استفاده می کند تا در روزهای آینده شانس پرداخت مطالبات را داشته باشد ضمن اینکه مدیرعامل باشگاه نیز با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیح داد که پرونده استراماچونی برای پرداخت بدهی ها در حال رسیدگی است. اوست، با توجه به اینکه اواخر ماه مارس بود و تعطیلات رسمی بود، اگر می‌توانستم فرصت دیگری از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرداخت مطالبات استراماچونی بگیرم، این توضیح کوتاهی است که باید می‌دادم.”

و تغییرات رهبری در باشگاه استقلال؛ تا چند روز آینده هم ممکن است اما چه علاقه ای برای استقلال و تماشاگرانش دارد؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

ساپینتو: وقت آن است که قهرمان شویم، نه شکایت


سرویس خبر شماره: 1898292
10 آوریل 1402 در 23:20
163.7K امتیاز خبر|

32نقطه نظر

آخرین تحولات پرونده استراماچونی

نامه ای برای AFC؛ آیا آلمانی ها بهانه استقلال را قبول دارند؟

کاملا مشخص است، باشگاه استقلال در پرداخت بدهی استراماچونی کوتاهی کرده است! چون اگر داشت در کانال رسمی خود به او اطلاع می داد.

راه حل باورنکردنی استقلال برای گرفتن مجوز آسیایی!

ریکاردو ساپینتو امروز در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: “با وجود اینکه مشکل بزرگی داریم و می دانید، باید بگویم که مشکل مالی هم داریم. من چهار ماه است که حقوقم را دریافت نکرده ام اما همچنان تمام تلاشم را می کنم. من سخت کار می کنم و اگر من می خواهم قراردادم را فسخ کنم، می توانم این کار را انجام دهم، باشگاه هم باید تمام مطالبات من را بپردازد، اما من این کار را نکردم زیرا تا آخر با بازیکنانم ادامه می دهم، ما با این هواداران فوق العاده برای کسب 2 عنوان قهرمانی بسیار سخت خواهیم جنگید. قهرمان.”

1837047

باشگاه استقلال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد. این خبری است که محمدحسین زرندی، مدیر رسانه ای باشگاه استقلال اعلام کرد. آنها در نامه خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا احتمالا تعطیلات نوروزی را بهانه ای برای تاخیر در پرداخت بدهی های پرداخت نشده قرار داده اند. البته جالب است که فیفا در مورد استراماچونی به استقلال تا پایان فروردین مهلت داده بود، اما مشکل اینجاست که کنفدراسیون فوتبال آسیا 9 اسفند را پایان بدهی ملی و از تمامی باشگاه های حاضر در آسیا تعیین کرده بود. لیگ قهرمانان. تمامی باشگاه هایی که برای دریافت مجوز حرفه ای در حال اجرا هستند. سال ها کنفدراسیون فوتبال آسیا از کنفدراسیونی که توصیه ها را پذیرفت و آرام گرفت فاصله گرفت. تایید مدارک باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا توسط یک شرکت آلمانی انجام می شود، شرکتی که آخرین بار مجوز حرفه ای تیم های استقلال – پرسپولیس و گل گهر را تایید نکرد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. جدول. این اتفاق نه تنها در مورد تیم های ایرانی، بلکه در مورد تیم های عربی و حتی تیم های کشورهای جنوب شرق آسیا یعنی تیم های کره، ژاپن و چین نیز رخ داد.

همه منتظر بودند تا امروز باشگاه استقلال به آنها اطلاع دهد. از خط اطلاع رسانی در کانال رسمی باشگاه استقلال خودداری کنید. همان موقع بود که علی فتح الله زاده دیروز در محاصره خبرنگاران اعلام کرد اگر تا فردا بعدازظهر یعنی امروز نتواند بدهی استراماچونی را بپردازد، این موضوع را اعلام خواهد کرد!

آیا استقلال بدهی استراماچونی را پرداخت کرد؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 2022 در نامه ای که به فدراسیون های ملی ارسال کرد، اعلام کرد برای باشگاه هایی که مدعی حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند، 9 اسفند آخرین فرصت برای بستن پرونده های مالی است. و در غیر این صورت مجوز حضور حرفه ای های آنها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2023 این سوالی است که قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی کشور در این برنامه مطرح کرد تاپ فوتبال. وی خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی از سازمان خصوصی سازی پول گرفته اما در جای دیگری خرج کرده است! اطلاعیه؛ اگر استقلال تا قبل از 20 فروردین برابر با 9 اسفند این پول را پرداخت نکند از جدول لیگ قهرمانان آسیا حذف می شود! در واقع این اخطار از ماه ها قبل و حتی سال گذشته وجود داشت و باشگاه استقلال بدهی استراماچونی را پرداخت نکرد، چون می دانست اگر تا 9 اسفند این پول را پرداخت نکند، مجوز حرفه ای اش تمدید نمی شود.

استقلالی ها حتما باید قدر این مربی خارجی و حتی بازیکنان خارجی اش را بدانند. آندره استراماچونی و مارک ویلموتس در چنین شرایطی تهران را ترک کردند و با شکایت به فیفا به راحتی به حق خود می رسند اما ساپینتو تصمیم گرفت به خاطر شاگردانش بماند و می خواهد به خاطر هواداران برای قهرمانی بجنگد. به گفته وی، پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی، اگر باشگاه پول خود را پرداخت نکند، فرصت قهرمانی وجود دارد. به گفته ریکاردو ساپینتو، اکنون زمان تلاش برای رسیدن به قهرمانی است، نه حرکت دیگری.