راه حل هواداران لیورپول: رئال مادرید نباید بخوابد! (تصویر)

شب گذشته هواداران لیورپول بیرون هتل محل اقامت بازیکنان رئال مادرید تجمع کردند و سعی کردند از استراحت آنها جلوگیری کنند.

راه حل هواداران لیورپول: رئال مادرید نباید بخوابد!  (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1871572
02 مارس 1401 در 09:51
3.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

این موضوع باعث شده تا هواداران لیورپول تمام تلاش خود را برای کمک به بازیکنان و کادر فنی این تیم برای پیروزی مقابل رئال در بازی امشب انجام دهند.
اما راه حل آنها برای کمک به این تیم کمی عجیب بود. شب گذشته هواداران لیورپول بیرون از هتل محل اقامت بازیکنان رئال تا ساعات اولیه صبح تجمع کردند و شروع به سر و صدا کردن و شعار دادن کردند، اما این پایان کار نبود.
آنها با استفاده از آتش بازی های پیشرفته، شروع به ارسال چراغ به آسمان و آتش بازی های پیشرفته کردند تا صدا و نور حاصله به بازیکنان رئال استراحت کافی ندهد. آنها امیدوارند این موضوع عملکرد این تیم را در بازی امشب تحت الشعاع قرار دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب در آنفیلد میزبان رئال مادرید است.
این بازی برای هر دو تیم اهمیت ویژه ای دارد، اما لیورپول با نگاه دیگری به این بازی نگاه می کند. آنها در لیگ برتر نتوانسته اند درخشش فصول اخیر را تکرار کنند و حتی ممکن است فصل بعد فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپا را نداشته باشند.
پیروزی در این دیدار راه را برای حفظ نتیجه بازی برگشت و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و شاید حتی تبدیل به نقطه عطفی در فصل 2022-23 برای آنها هموار کند.

1803973