راوانلی: آلگری عصبی است و کنترلی روی تیم ندارد


سرویس خبر شماره: 1934670
11 مه 1402 در 8:44 ب.ظ
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ستاره ایتالیایی فوتبال از عملکرد یوونتوس مقابل بولونیا استقبال کرد اما گفت که او شور و شوق لازم برای پیروزی در این بازی مهم را ندارد. راوانلی گفت: یوونتوس امشب در مقایسه با شکست هایی که مقابل لاتزیو، ساسولو و اینتر متحمل شد بهتر بازی کرد و ذهنیت آنها درستتر بود اما شور و شوق لازم در این خدمه دیده نشد.

راوانلی در ادامه انگشت خود را به سمت آلگری نشانه رفت و گفت: “آیا آلگری عصبی شد و تمرکز خود را از دست داد؟ بله، این نظر من است. البته باید به یاد داشته باشیم که یووه چه فصل سختی را پشت سر گذاشت. اما دقیقا در هفته های کلیدی فصل عصبی بودن بدترین چیز برای او و یووه است.”

1490624



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تساوی شب گذشته یوونتوس مقابل بولونیا، مکس الگری سرمربی بیانکونری را به انتقادات بیشتری واداشت. تا امروز اخباری مبنی بر درگیری چند بازیکن مهم یووه با سرمربی خود در رسانه ها منتشر شده است.

فابریتزیو راوانلی، ستاره سابق یوونتوس می گوید می توان آلگری را به خاطر بحران های بزرگی که بیانکونری در این فصل پشت سر گذاشته اند، دانست اما به نظر می رسد که او عصبی شده و تمرکز خود را در هفته های حساس آخر برای هر تیمی از دست داده است.

1869868

فابریزیو راوانلی، مهاجم سابق یوونتوس می گوید که مکس آلگری در هفته های کلیدی فصل عصبی شد و تمرکز خود را از دست داد.

راوانلی: آلگری عصبی است و کنترلی روی تیم ندارد