رایو وایکانو 3-2 رئال: صدر، تسلیم دو نفر در بارسا

در دقایق پایانی این رئال مادرید بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه 90 روی پاس عالی آسنسیو، رودریگو بود که توانست مساوی را ایجاد کند، اما ضربه او خوب نبود و به بیرون رفت. هدف.
در دقایق از دست رفته تلاش رئال مادرید بی نتیجه ماند و بازی با نتیجه 3-2 به سود رایو به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 5 دقیقه از گلزنی گذشت. روی ارسال فران گارسیا از سمت چپ و بازگشت او به محوطه جریمه رئال بود که سانتی کومسانیا این فرصت را پیدا کرد تا تیبو کورتوا را با یک ضربه والی تماشایی شکست دهد.

رئال نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 روی یک ضد حمله بود که آسنسیو با پاس زیبای رودریگو صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چارچوب پیدا نکرد.گل رایو.
در ادامه بازی متعادل تا دقیقه 60 روی ارسال فران گارسیا بود که فرصتی به دست آمد اما ضربه سر او از بالای دروازه رئال مادرید به بیرون آمد.
حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه رایو در دقیقه 68 صاحب یک پنالتی شد. توپ در محوطه جریمه رئال به دنی کارواخال برخورد کرد و داور بعد از استفاده از VAR نقطه پنالتی را نشان داد.
اسکار ترخو پشت توپ بود و ضربه او توسط کورتوا مهار شد اما به دلیل ورود زودهنگام کارواخال به محوطه جریمه داور دستور بازی مجدد داد و ترخو این بار موفق شد کورتوا را شکست داده و برتری را به رایو بازگرداند.


سرویس خبر شماره: 1852403
17 نوامبر 1401 در 01:29
2.7 هزار |

25نقطه نظر

فشار حملات رئال بعد از آن گل ادامه داشت و تنها 4 دقیقه بعد آن تیم گل دوم را به ثمر رساند. ارسال آسنسیو از روی یک کرنر توسط ادر میلیتائو با ضربه سر محکم به گل تبدیل شد و رئال را پیش انداخت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان کارلو آنچلوتی که در بازی قبلی مقابل خیرونا به تساوی دست یافتند، امشب برابر رایووائیکانو شکست خوردند تا بارسا با دو امتیاز دیگر در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

اما این برتری چندان پایدار نبود و در دقیقه 44 رایو وایکانو کار را به تساوی کشاند. روی یک حرکت تیمی بود که توپ با پاس ایسی پالاسون به آلوارو گارسیا رسید و او با یک ضربه محکم و مهار نشدنی کورتوا را شکست داد تا نیمه اول بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

برتری رایو ادامه دارد و در دقیقه 8 اسکار والنتین فرصت دو برابر شدن اختلاف را دارد اما ضربه خطرناک او از کنار دروازه رئال به بیرون می رود.
در ادامه بازی متعادل موقعیت های زیادی روی دروازه ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 30 ایسی پالاسون با یک ضربه محکم از پشت محوطه جریمه بار دیگر دروازه رئال را تهدید کرد اما این بار کورتوا با به موقع مانع از باز شدن دروازه شد. واکنش تیم او شد
با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه اول، رئال مادرید ابتکار عمل را در دست گرفت و در نهایت در دقیقه 37 صاحب یک پنالتی شد. داور خطای فران گارسیا روی مارکو آسنسیو در محوطه جریمه رایو در همان ابتدا به عنوان پنالتی تشخیص نداد، اما پس از کمک گرفتن از VAR نظرش تغییر کرد و یک پنالتی به سود رئال اعلام کرد.
لوکا مودریچ پشت آن ضربه قرار گرفت و در حالی که دروازه بان حریف به سمت راست شیرجه زد، ستاره کروات ضربه خود را به مرکز دروازه شلیک کرد و بازی را به تساوی کشاند.

رئال مادرید در یک بازی خارج از خانه با نتیجه 3-2 مغلوب رایو وایکانو شد و پس از هفته ها صدر جدول لالیگا را به بارسا واگذار کرد.

رایو وایکانو 3-2 رئال: صدر، تسلیم دو نفر در بارسا