رای تجدیدنظر، موتور مهاجم ملوان را مقصر دانست


سرویس خبر شماره: 2005324
9 مارس 1402 در 6:33 ق.ظ.
990

0نقطه نظر

بدشانس ترین بازیکن دو هفته اخیر:

محمدرضا سلیمانی گلزن غیرمنتظره ملوان در دو هفته پایانی قهرمانی بود.

رای تجدیدنظر، موتور مهاجم ملوان را مقصر دانست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا سلیمانی در دو بازی متوالی برای ملوان گلزنی کرد اما گل های او منجر به کسب امتیاز نشد و هر دو دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

محرومیت 4 ماهه سلیمانی و جریمه 5 میلیارد تومانی سلیمانی در پی شکایت باشگاه ذوب آهن در 28 دی ماه اعلام شد و کمیته استیناف در روز 12 اسفند روز بازی با استقلال این رای را لغو کرد تا او اجازه حضور در زمین را پیدا کند. و سپس در دو مسابقه. او پشت سر هم برای ملوان گلزنی کرد و روزهای خوبی را سپری می کند.

سلیمانی در دیدار مقابل استقلال یک گل تاثیرگذار برای ملوان به ثمر رساند اما تعلل مدافعان ملوان و گل زودهنگام آنها سه امتیاز مهم را گرفت. در بازی با فولاد در کمتر از 10 دقیقه بازی مساوی شد. مساوی شد و 6 امتیاز کسب شده با تک گل های این بازیکن از دست رفت.

سلیمانی در دو دیدار اخیر در محوطه جریمه حریف بسیار خوب عمل کرده و آخرین ضربات را به سمت دروازه می زند که می تواند خیال مهدی تارتار را برای حضور گلزن در تیمش راحت کند.

سلیمانی در این فصل 7 بازی به عنوان بازیکن ثابت و 4 بازی به عنوان بازیکن تعویضی انجام داد و چهار گل برای این تیم به ثمر رساند که آمار خوبی است.

مجله اخبار فوتبال داخلی