رای قبلی کاراگر در LFC ثابت می کند که کلوپ انتقال درستی داشته است

EOTK Insider: از لیورپول، اورتون، تا زندان – برنده دو لیگ که مدال ها را با یک عمر جنایت عوض کرد



https://www.empireofthekop.com/2023/04/12/carragher-liverpool-won-transfer-battle/ منبع:

منصفانه است که بگوییم دایوت اوپامکانو شبی فراموش نشدنی داشت، زیرا ارلینگ هالند و منچسترسیتی در اولین بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-0 بایرن مونیخ را شکست دادند.

در مقابل، نگرانی‌های کوناته در مورد آسیب‌دیدگی زمانی که صحبت از ایجاد هر نوع ثبات در خط دفاعی به میان می‌آید، بسیار ناامیدکننده بوده است، اگرچه سطح عملکرد او اغلب تقریباً غیرممکن است که قابل انتقاد باشد.

اوپمکانو جلوتر از کوناته برای فرانسه بازی می کند 🤯 #لیگ قهرمانان #MCIBAY

اگر او بتواند باقی ماندن در کنار زمین را به حداقل برساند، تا آنجا که به ما مربوط می شود، نباید شکی در مورد اینکه چه کسی از بایرن و لیورپول معامله بهتری را انجام داده است، وجود داشته باشد.

از زمان بازگشت او به ترکیب اصلی پس از یک دوره درمانی در اتاق درمان، این ملی پوش فرانسوی در 4 خط دفاعی یک شخصیت اجباری به نظر می رسد و عملکردی درخشان در برابر آرسنال، رهبر لیگ ارائه می دهد و در فاصله چند سانتی متری به کسب سه امتیاز بزرگ رسیده است. آخر هفته.

– جیمی کاراگر (@Carra23) 11 آوریل 2023

مطمئناً جیمی کاراگر کمی از این مدافع غافلگیر شده بود (که قبلاً با تعویض آنفیلد توسط talkSPORT قبل از انتقالش به باواریا)، تعجب خود را در توییتر منتشر کرد که این بازیکن فرانسوی از هموطنش ابراهیما کوناته برای فرانسه جلوتر است.