ربیعی با مس رفسنجان به مصاف استقلال می رود!


سرویس خبر شماره: 1982111
4 نوامبر 1402 ساعت 03:00
676

0نقطه نظر

اصفهانی سبزپوشان به امید سه بازیکن سابق مس رفسنجان به مصاف استقلال تهران می رود.

ربیعی با مس رفسنجان به مصاف استقلال می رود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مهمترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر میزبان استقلال است.

شاگردان ربیعی در شرایطی به مصاف حریف قدرتمند خود می روند که با حضور این سرمربی تاکنون نتایجی فراتر از انتظار در لیگ بیست و سوم کسب کرده اند و اکنون با هجده امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

1958038

نتایجی که البته نمی توان به راحتی از رد پای پررنگ بازیکنان سابق ربیعی تا مس رفسنجان گذشت. مهرداد رضایی، فرشاد محمدی مهر، مجید علیاری و امید لطیفی بازیکنانی هستند که تجربه همکاری با محمد ربیعی در مس رفسنجان را دارند و در این فصل با شناخت تفکر تاکتیکی این مربی به سرعت در تیم جدید جا افتادند و به ذوب رسیدند. موقعیت فعلی

مهرداد رضایی تا اینجای فصل در 8 بازی برای ذوبی ها یک گل و یک پاس گل به ثمر رسانده است. امید لطیفی در 5 بازی 2 پاس گل داده و مجید علیاری در 3 بازی یک بار برای تیمش گلزنی کرده است. محمدی مهر در 5 بازی که در ترکیب ذوب انجام داد نیز عملکرد قابل قبولی داشت.

1958039

حال باید منتظر ماند و دید که این بازیکنان در دیدار حساس روز شنبه گاندو مقابل استقلال چه عملکردی از خود به جای خواهند گذاشت و چقدر در اجرای دستورات محمد ربیعی در زمین موفق خواهند بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی