ربیعی: فصل گذشته به امتیاز نهایی ذوب آهن رسیدیم


سرویس خبر شماره: 2021152
24 مه 1403 در 9:27 ب.ظ.
10 امتیاز خبر

0نقطه نظر

محمد ربیعی می گوید تیمش باید روی توپ های پایانی بهتر کار کند و از کمبود بازیکن ذوب آهن هم صحبت کرد.

ربیعی: فصل گذشته به امتیاز نهایی ذوب آهن رسیدیم

به گزارش “ورش سه”، محمد ربیعی در نشست خبری پس از بازی ذوب آهن مقابل پیکان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: به تیم پیکان خسته نباشید می گویم و خدا قوت و خسته نباشید به بچه های تیم ما بدهد. در مورد روند بازی باید بگویم که در نیمه اول بازی را به خصوص در کوارتر اول و 20 دقیقه با خط پایین دنبال می کردیم. زمانی که بازی آرام شد، کنترل مسابقه را در دست گرفتیم و موقعیت های زیادی داشتیم. پیکان متعلق به م. اسماعیلی و سامان نریمانجهان در مرکز زمین خود بود. آنها در چند نوبت توانستند خط ما را بشکنند و موقعیت را تصاحب کنند.

او اضافه کرد: در یکی از توپ ها به پشت دفاع حریف ضربه زدیم و گل خوردیم. با وجود اینکه شانس داشتیم، اما باید در آخرین موقعیت بیشتر مراقب باشیم. طبیعی بود که تیم پیکان در نیمه دوم حمله تهاجمی تری داشته باشد و ما به دنبال استفاده از حملات سریع بودیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم. سه دوئل و یک پنالتی را از دست دادیم. این از دست دادن موقعیت ها می توانست دقایق پایانی را انتحاری کند و پیکارن مدام در حمله بود. ذوب آهن بالاخره توانست گل های بیشتری بزند. در پایان این برد را به تیم تبریک می گویم. به جایی رسیدیم که ذوب آهن در پایان فصل گذشته بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره روند فنی تیمش گفت: اگر این چهار پنج بازی اخیر قبل از پیکان را مرور کنم، باید بگویم مقابل استقلال، نساجی، تراکتور و سپاهان خوب بازی کردیم. حتی مقابل استقلال هم بین دقیقه 65 تا 80 حق داشتیم گلمان را بزنیم. به هر حال توپ ها وارد دروازه نشد و امروز موقعیت ها را هدر دادیم. باید کمی بیشتر روی توپ های انتهایی کار کنیم. علاوه بر این، بچه ها پایان بیشتری دارند. فکر می کنم بچه ها امروز از نظر سرعت انتقال وضعیت بهتری داشتند. شاید در زمینه های دیگر ضعیف تر باشیم.

ربیعی با اشاره به محدودیت های خود در انتخاب بازیکنان گفت: من آن را تکرار نمی کنم، اما ما بازیکنان زیادی از تیم خود را از دست دادیم. امروز در ترکیب 20 نفره خود، 6 بازیکن زیر 23 سال و امید داشتیم. عرشیا سرشوق، دانیال ایری و مهران از بازیکنان اصلی ما بودند. پویا مختاری، محمدرضا رضایی، احمد شریعت زاده و یک بازیکن دیگر در رده امید قرار گرفتند. دو دروازه بان هم در لیست داشتیم، یعنی امروز 9 بازیکن بزرگسال داشتیم. امروز امیرحسین به شدت مجروح شده است. فروزان هم مصدوم شد. برای بازی بعدی دو بازیکن چهار کارته داریم. این اتفاقات می افتد اما ما برای بازی بعدی با تمام توان به میدان می رویم.

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل نساجی یادآور شد: اگر در بازی نساجی به این شکل گل نمی زدیم، شاید این روند بازی برای ما کارساز بود. به هر حال ما کاری به این مسائل نداریم، وظیفه ما این است که وظیفه خود را به درستی انجام دهیم

مجله اخبار فوتبال داخلی