ربیعی: ما و پرسپولیس این رکورد را داریم

ربیعی سپس درباره عملکرد داور مسابقه گفت: جا دارد از قضاوت بسیار خوب آقای کاظمی تشکر کنم. خیلی خوب و درست سوت زدند. شاید در جاهایی سوت آنها به ضرر تیم من بود اما آنقدر نزدیک به صحنه و مسلط و قدرتمند داوری کردند که از داوری بی نقصشان تشکر می کنم. با اینکه خیلی صحنه مشکوکی نبود ولی چون خیلی به صحنه ها نزدیک بودند ممنون.

سرمربی مس درباره غیبت شیمبا و مهره های هجومی تیمش گفت: به هر حال غیبت شیمبا برای ما مهم است زیرا او در مسیر درست بازی من حرکت می کند. به نظر من مبدا جلو می رود و کم کم مسیر خودش را پیدا می کند. امید لطیفی هنوز جوان است و در بازی های گذشته و امروز فرصت هایی داشت اما گاهی باید با این بازیکنان جوان صبور بود و گاهی تمرین و پیشرفت کرد. خدا را شکر توانست وضعیتی را که امروز خراب کرده بود جبران کند.
ربیعی درباره آخرین وضعیت شیمبا توضیح داد: او الان 3-4 روز است که می دود. شیمبا در بازی با گل گهر از ناحیه رباط داخلی زانو دچار مشکل شد و مدت زمان درمان این آسیب دیدگی بین سه تا چهار هفته است و دچار آن می شود. او بازیکنی حرفه ای و حساس است و برای ما سلامتی او بیش از هر چیز دیگری مهم است. فکر می کنم از این هفته به تدریج به تمرینات جمعی اضافه شود.

ربیعی در پاسخ به اینکه اتفاقات دیروز تصویر زشتی از رفسنجان به نمایش گذاشت، گفت: دیروز این مشکل را توضیح دادم و توضیحی ندارم. تصویر هر چه بود، یک تصویر واقعی بود و بیشتر توضیح نمی دهم. این سوال ربطی به مربی و بازیکن ندارد و دوستان خودشان جواب خواهند داد. باز هم می گویم که اصلا از دست هتل عصبانی نیستم و این یک وسیله اقتصادی است و از منافع خودش حرف می زند. اینکه تعاملات بهتری در شهر وجود دارد، به جاه طلبی شهر برمی گردد و فراتر از من است.


سرویس خبر شماره: 1870234
24 فوریه 1401 @ 21:29 |
35.4K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

روزهای سختی را پشت سر می گذارم؛

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسائل مس در پیشرفت تیم تاثیرگذار است یا خیر، گفت: نمی توان کتمان کرد که نتایج در فوتبال حاصل زنجیره ای از همه چیز است. اگر این زنجیر 8-9 حلقه داشته باشد، یک حلقه بازیکن و یک حلقه مربی است، اما بقیه چیز دیگری است. نه تنها اینجا، بلکه در باشگاه های بزرگ دنیا. موفقیت محصول یک زنجیره به هم پیوسته است و هر یک از پیوندها از هم جدا شده است، روند آسیب خواهد دید. در مورد مشکلات تیم زیاد صحبت کردم و اتفاقات دیروز را هم در نشست خبری بعد از بازی توضیح دادم و همچنین گفتم تنها خوشحالی من هواداران هستند. من سعی می کنم مسئولیت را بر عهده بگیرم اما با نهایت صداقت می گویم روزهای سخت زیادی را پشت سر می گذارم، اما دو فرزندم می فهمند که من از آنها ممنونم و افرادی که می شناسم کاملاً از این موضوع آگاه هستند. باز هم می گویم قدر رفسنجان من را بیشتر بدانند تا در آینده حسرت این روزها را نخوریم و فکر کنیم تیمی داشتم که اینطور بود. ربطی به من ندارد و متعلق به مدیریت ارشد و مسئولان است.

1786375

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد ربیعی در نشست خبری پس از بازی مس رفسنجان و فولاد اظهار داشت: ابتدا به تیم فولاد و کادر فنی محترم این تیم بگویم ندهید. خسته باشید و از صمیم قلب برای نماینده محترم کشور در جام باشگاه های آسیا در بازی بعدی آرزوی موفقیت دارم. من موفق شدم و به تیم رفسنجان من می گویم خدانگهدار و خسته نباشید و این پیروزی را از صمیم قلب به مردم رفسنجان که از صمیم قلب دوستشان دارم تقدیم می کنم. بگذارید بدانند که بچه های همه هستی به عشق این مردم و طرفدارانشان بازی کرده اند. با توجه به اتفاقاتی که روز گذشته افتاد و مشکلاتی که مدتی است با آن مواجه بوده ایم و بارها سعی کرده ام آن را محترمانه بیان کنم، خدا را شکر می کنم.

ربیعی داود نوشی صوفیانی دروازه بان دوم مس گفت: داوود در هر بازی که به او نیاز داشتیم ایستادگی می کرد و دروازه ما را بسته نگه می داشت. من به همه آنها خوشحالم و افتخار می کنم. با پرسپولیس کمترین گل لیگ و کمترین شکست را داریم و روند خوب است. گاهی اوقات شما شکست می خورید و مورد انتقاد قرار می گیرید. اشکالی ندارد، نه از این برد گله داریم و نه از باخت.

سرمربی مس درباره حضور هواداران مس در ورزشگاه گفت: تنها لذتی که دارم و تا حدودی با تیم سرایت کرده ام، خوشحالی مردم است. اینها فقط ساکنان رفسنجان هستند. برای مردم رفسنجان خوشحالم و امیدوارم کمی شادمان کرده باشیم.

وی در نهایت در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی ملی برای تیم ملی مناسب تر است یا سرمربی خارجی، گفت: نظر شخصی خودم را می گویم. اکنون بیش از 9 سال است که تیم ملی کشورمان را مربیان خارجی هدایت می کنند. به نظر من مربیان خوبی در داخل کشور داریم که هم مجهز به علم روز هستند و هم تجربیات خوبی دارند. من نمی خواهم نام ببرم. ما مربیان با تجربه بسیار خوبی در لیگ داریم. مثلاً از نظر من آقای قلانوی که هم مربی بزرگی هستند و هم چندین بار عنوان قهرمانی کشور را به دست آورده اند و آقای علی آقای دایی؛ مثلاً آقای قلانویی که هم مربی بزرگی هستند. آنها هم اسطوره هستند و هم مربیان خوب و بزرگی. همچنین آقایان جواد نکونام، یحیی گل محمدی که مربیان خوبی هستند و کار می کنند و روند و کیفیت آنها نیز شناخته شده است. به نظر من زمان واگذاری باتوم از تیم ملی به مربیان داخلی فرا رسیده است. مطمئنم مربیان ملی ما بهتر هستند یا حداقل به همین نتایج می رسند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی مس رفسنجان بار دیگر به تشریح اتفاقات رخ داده در حاشیه اردوی این تیم در هتل پرداخت.

ربیعی: ما و پرسپولیس این رکورد را داریم

وی افزود: حفظ بازدهی یکنواخت در لیگ سخت است. بازیکنان هم می توانند نوسان داشته باشند، اما مهم این است که وقتی نوسان می کنند و پایین می آیند، بتوانیم آنها را از نظر روحی و روانی احیا کنیم تا بازیکن سریعتر به کارایی قبلی خود برسد که فکر می کنم امروز انجام دادیم و این فرصت را ندادیم. فولاد به تیم رسید و در تمام نبردها توانستیم اولین ضربه ها را بزنیم و بسته به بازی کارمان را انجام دهیم. من از همه تیمم تشکر می کنم. مرکز میدان و جلو. امروز وضعیت بچه ها نسبتاً خوب است. مهدی محبی 20 ساله، امید لطیفی و مجید نصیری 21 ساله هستند. آنها آینده فوتبال کشور هستند.

وی در خصوص مصدومیت سلیمان زاده توضیح داد: من هفته گذشته محروم شدم و آقای صادقی برای برگزاری کنفرانس و هدایت تیم به زحمت افتاد اما باید می گفتند. رامتین هفته گذشته در یک صحنه اشتباه کرد، اما به نظر من او یکی از بهترین مدافعان ایران در 4-5 سال اخیر بوده است و افتخار می کنم که او از آن زمان شاگرد من بوده است، او 15 ساله است و او شاگرد من 18-19 سال است و از این بابت بسیار خوشحالم. او فوق العاده است و انشاءالله چیز خاصی نیست و می آید بازی کند با توجه به دانشی که کاملاً درست و خوب زندگی می کند. همه دفاع های ما همینطور است. شاید در بعضی بازی ها روز شما نیست و اشتباه می کنید اما شاهین، مجید نصیری و ایمان سلیمی دیدید که چقدر به موقع و چه خوب آمدند و زنجیره همه اینها کلین شیتی است که رخ داد و پشت سر آنها. , حامد بازی خیلی بی اهمیت.لکه خیلی خوب کار کرد.

1781764

وی ادامه داد: برای تیمی با این درجه سختی بسیار سخت است که مقابل تیم خوب فولاد به این شکل منظم، درست و شجاعانه بازی کند. فولاد تیم بسیار خوبی است و خیلی خوب و خوب بازی می کند و ما امروز هم خوب بازی کردیم و 90 دقیقه در مدار نظم بودیم و نظم خیلی خوبی داشتیم.