ربیعی: گل نخوردن در این مواقع طبیعی نیست

ربیعی همچنین گفت: در 15 دقیقه پایانی حریف با 6 دفاع کار کرد. و سیستم 6-4 بازی می کرد. یعنی او 10 نفر را در یک سوم عقب خود داشت. با این وجود در لحظات پایانی دو فرصت گلزنی داشتیم. شیمبا در نیمه اول دو توپ داشت، فراز امامعلی یک توپ در نیمه اول و یک توپ در نیمه دوم. فرشید باقری به تیر دروازه برخورد کرد. شیمبا هم به توپ ضربه زد. کارشناسان هیئت داوران نیز باید در مورد یکی دو صحنه نظر دهند.

وی ادامه داد: ما شرمنده مردم نیستیم چون خوب بازی کردیم، ناراحت و شرمنده هستیم چون می خواستیم برنده شویم اما نشدیم. این بخشی از آن نبود و انشاالله در بازی های آینده این کار را برای هواداران انجام خواهیم داد. بچه های ما مردم رفسنجان را خیلی دوست دارند.

وی درباره تعویض های تیمش در این بازیکن و بازیکنان تعویضی نیز گفت: متاسفانه در بازی با ذوب آهن حسن جعفری را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. میثم تیموری دو روز پیش در تمرین خود مصدوم شد. به همین دلیل جا برای منصوری، کریم زاده و ترکمان وجود داشت. از سه دسته در دو قسمت بازی خوب کار کردند اما کریم زاده در 30 دقیقه آخر مصدوم شد. مهدی ترکمان نیز در 20 دقیقه پایانی ضعیف بازی کرد. آنها نفوذ کردند و ما موقعیت های زیادی در کناره ها داشتیم.

وی با اشاره به از دست دادن امتیازات زیاد گفت: مس رفسنجان حداقل شایسته 10 امتیاز بود اما اکنون 4 امتیاز داریم. این قانون فوتبال است. در دقیقه 93 به اراکی ها کرنر ندادیم اما شاید با اشتباه ما و ضربه کرنر همین توپ به گل می رسید. فوتبال می تواند مکانی بسیار بی رحمانه باشد.

سرمربی مس رفسنجان می گوید بازی با آلومینیوم یک طرفه بود و نمی داند چرا فرصت های تیمش تبدیل به گل نمی شود.

ربیعی: گل نخوردن در این مواقع طبیعی نیست

گفت: اگر اشتباه نکنم 18 بریف به دست ما رسید. ما همه آمار را داریم، این خوب است. از عملکرد امید لطیفی راضی نبودم و باید خیلی بهتر کار کند. از مبدا هم راضی نبودم. انتظار داشتم تعداد بیشتری از جانشینان داخل بازی به برنامه های مورد نظر ما برسند. البته دفاع متراکم حریف هم مسبب آن بود و دروازه بان حریف هم موقعیت ما را از کرنر روی خط دروازه چرخاند. در کل از بچه ها راضی بودم.

وی افزود: ناراحت نیستم زیرا یکی از مهمترین وظایف کادرفنی این است که به تیم حریف فرصت کمتری بدهیم و برای خود موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم. من فکر می کنم در آن مسیر قدم خوبی برمی داریم و امروز آقای لک اصلا سقوط نکرد. به تیم حریف فرصت ندادیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم، شاید کمی غافل بودیم، اما ضربه های زیادی زدیم. اما آن توپ ها تبدیل به گل نشدند. از روند کیفی تیم راضی هستیم چون دوران بدشانسی گذشته و پیروزی های تیم در راه است.

سرمربی مس رفسنجان گفت: در سال های گذشته در 4 تا 5 هفته اول گل نزدیم. دو سال پیش تا پایان هفته پنجم فقط یک گل زدیم در حالی که پارسال تا پایان این هفته فقط یک گل زدیم. قطعا باید بیشتر تلاش کنیم و بچه های خط مقدم برای گلزنی باز خواهند شد. در نهایت نمی توانم از تیمم خطا فنی بگیرم. ما به حریف فرصت ندادیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم.

ربیعی در پایان گفت: 23 مرداد وارد رفسنجان شدیم و امروز 17 شهریور است. بازیکنان من 26 روز است که خانواده خود را ندیده اند. رفتند و فقط یک روز برگشتند. ما اینجا هستیم و 23 شهریور برای بازی با فولاد به اهواز می رویم. یک بار دیگر باید به رفسنجان برگردیم تا با هواداران بازی کنیم. یعنی تقریباً 36 روز در رفسنجان حضور خواهیم داشت. مردم واقعاً با بچه ها و تیم خوب هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم گفت: به تیم آلومینیوم اراک و خودمان خسته نباشید می گویم. همه تماشا کردند، ما یک بازی کاملا یک طرفه و روانی داشتیم، موقعیت های بی شماری ایجاد کردیم، طبیعی نیست که من هم در هر بازی تمام موقعیت هایی را که ایجاد می کنیم گل نکنم. امروز دو توپ زدیم. طبق آماری که من دیدم، ما 23 بار داخل محوطه جریمه حریف بودیم، در حالی که آلومینیوم فقط یک بار وارد محوطه جریمه ما شد، اما ما برنده نشدیم.

ربیعی درباره تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند نیز گفت: واقعا از آنها تشکر می کنم. قلب تپنده رفسنجان و تیم ماست. از صمیم قلب دوست داشتم به آنها 3 امتیاز بدهم و یک برد در بالای بازی ذهنی که انجام دادیم، اما شانس با ما یار نبود. از هواداران تشکر می کنم و امیدوارم در مسابقات بعدی از تیم خوب مس رفسنجان حمایت کنند.

وی افزود: نباید از تیمم تعریف کنم اما اگر مس رفسنجان مستحق تعریف است بی انصافی است که از او تعریف نکنیم. اگرچه اکثریت فوتبال با نتایج سنجیده می شود. به جز بازی هفته گذشته مقابل ذوب آهن که مساوی بود، شایسته پیروزی در سه بازی بعدی بودیم.

وی گفت: در نهایت شاید این قسمت برای من خسته کننده باشد که در این دیدار و در دیدار مقابل نساجی و گل گهر کاملا مستحق کسب 3 امتیاز بودیم چرا که موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و n به حریف ندادیم. تیم شانس داشت، اما بازی مساوی بود. از طرفی من این نکته را می بینم اگر گل مس را در بازی با نساجی که آفساید بود در نظر بگیریم، 4 بازی است که گل نزدیم. بسیاری از کیفیت فنی مس قدردانی می کنند. ما فوتبال خوبی بازی می کنیم و فوتبال رو به جلو به فلسفه من نزدیک است. بالاخره روز خوب ما فرا می رسد.

سرمربی مس رفسنجان گفت: آن روزها تمام شد. به نوعی باید نگران باشم که اقدامات تاکتیکی من به درستی اجرا نمی شود. شما موقعیت های زیادی به حریف می دهید و اصلاً نمی توانید موقعیت ایجاد کنید، اما وقتی تیم خوب پیشرفت می کند، نگران نباشید، بلکه باید با امیدواری جلو بروید.


سرویس خبر شماره: 1841469
سپتامبر 09, 1401 در 23:01
4.4K |

0نقطه نظر

حق مس رفسنجان حداقل 10 امتیاز بود