رتبه بندی 5 مورد علاقه مندی برای برنده شدن جایزه پسر طلایی

جایزه پسر طلایی که به بهترین بازیکن زیر 21 سال که در 12 ماه گذشته بیشترین تاثیر را داشته است، اهدا می شود، یکی از معتبرترین افتخاراتی است که یک فوتبالیست جوان می تواند کسب کند.

روزنامه نگاران محترم روزنامه های معتبر اروپا هر ساله رای خود را برای انتخاب شایسته ترین نامزد به صندوق می اندازند. در قالب فعلی، به خبرنگاران از آمارهای Football Benchmark (شاخص پسر طلایی) کمک می‌شود که بازیکنان را بر اساس عملکرد، زمان بازی و کیفیت باشگاه رتبه‌بندی می‌کند. برای جایزه پسر طلایی 2023، Football Benchmark مسابقاتی را در نظر گرفته است که بین شروع جام جهانی فوتبال 2022 تا 4 سپتامبر 2023 برگزار شده است.

از زمانی که روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت این جایزه را در سال 2003 تأسیس کرد، این جایزه به برخی از برجسته‌ترین بازیکنان این بازی از جمله لیونل مسی، وین رونی، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند تعلق گرفت. بنابراین، طبیعتاً طرفداران برای دیدن اینکه چه کسی جایزه پسر طلایی 2023 را در مراسم تاجگذاری در تورین در 4 دسامبر به خانه می برد، سر و صدا می کنند.

بر اساس فهرست نهایی ۲۵ نفره (از جمله وایلد کارت) Tuttosport که در روز پنجشنبه (۱۲ اکتبر) منتشر شد، ما پنج مورد برنده جایزه پسر طلایی امسال را رتبه بندی می کنیم. حالا، بدون مقدمه، به آن می رسیم!

شماره 5 الخاندرو بالده – بارسلونا

الخاندرو بالده یکی از افراد مورد علاقه برای برنده شدن جایزه پسر طلایی است
الخاندرو بالده به عنوان گزینه اول دفاع چپ بارسلونا خدمت می کند

الخاندرو بالده، مدافع چپ 19 ساله بارسلونا تنها بازیکن بارسا است که در لیست 20 نامزد گلدن بوی (بدون احتساب وایلد کارت) قرار گرفته است. و با توجه به مسیر شغلی او، نباید تعجب آور باشد.

بالده با صعود در رده های باشگاه، فصل گذشته جای جوردی آلبا را در تیم بزرگسالان گرفت. او در 33 بازی لالیگا یک گل زد و 6 پاس گل داد و به تیمش کمک کرد تا در اولین رقابت خود قهرمان شود. ملی پوش اسپانیایی در این فصل نیز به همان اندازه چشمگیر بوده است و در 8 بازی لالیگا با پاس گل به میدان رفت. علاوه بر این، Balde دارای رتبه قابل توجه Golden Boy Index 85.7 است که ششمین رتبه برتر در فهرست تدوین شده توسط Football Benchmark است.

شماره 4 آنتونیو سیلوا – اس ال بنفیکا

آنتونیو سیلوا یکی از افراد مورد علاقه برای بردن جایزه توپ طلا است
آنتونیو سیلوا در این فصل یک بار گل زده است

آنتونیو سیلوا، مدافع میانی 19 ساله بنفیکا، یکی از محبوب ترین مدافعان جوان جهان است. او با توپ در پایش عالی است، به طرز فریبنده ای سریع است و به ندرت در داخل محوطه جریمه اشتباه می کند و او را به یک بسته کامل تبدیل می کند. بر اساس گزارش ها، بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی از جمله رئال مادرید و منچستریونایتد به خدمات این بازیکن پرتغالی علاقه مند هستند.

سیلوا که تمام دوران حرفه ای خود را در بنفیکا بوده است، در این فصل 9 بازی در تمامی رقابت ها انجام داده و یک گل نیز به ثمر رسانده است. رتبه او در شاخص پسر طلایی 92.9 نیز در میان بالاترین ها قرار دارد و به عنوان یکی از برگزیدگان برای دریافت این جایزه معتبر ظاهر می شود.

شماره 3 ژاوی سیمونز – آر بی لایپزیگ

ژاوی سیمونز یکی از افراد مورد علاقه برای برنده شدن Golden Boy است
ژاوی سیمونز در این فصل به طور مستقیم در 7 گل حضور داشته است

ژاوی سیمونز، بازیکن قرضی پاری سن ژرمن (PSG) در فصل 2022-2023 از یک فصل پربار با پی اس وی آیندهوون لذت برد. او در 48 بازی برای تیم Eredivisie به میدان رفت و 22 بار گلزنی کرد و 12 پاس گل داد. علیرغم تعداد قابل توجه سیمونز، پاری سن ژرمن بار دیگر او را به صورت قرضی در ماه ژوئیه فرستاد، این بار به تیم بوندسلیگا RB Laipzig.

سیمونز تاکنون در لایپزیگ عملکرد تحسین برانگیزی داشته است و در هفت بازی بوندسلیگا سه گل زده و چهار پاس گل داده است. این بازیکن 20 ساله همچنین دارای رتبه قابل توجه پسر طلایی 92.1 است که او را در رتبه چهارم رتبه بندی قرار می دهد.

شماره 2 جمال موسیالا – بایرن مونیخ

جمال موسیالا یکی از افراد مورد علاقه برای برنده شدن جایزه پسر طلایی است
جمال موسیالا در جام جهانی فوتبال 2022 تنها در 3 بازی 19 دریبل انجام داد.

جمال موسیالا، یکی از بهترین هافبک های تهاجمی جهان، به شایستگی در فهرست 25 نفره جایزه پسر طلایی 2023 قرار گرفته است. ستاره بایرن مونیخ فصل گذشته بوندسلیگا را روشن کرد و در 33 بازی 12 گل و 13 پاس گل به ثبت رساند. او همچنین در جام جهانی فوتبال 2022 قطر چشم همگان را به خود جلب کرد و 19 دریبل فوق العاده را در تنها سه مسابقه انجام داد. تنها کیلیان امباپه پس از انجام چهار بازی بیشتر، دریبل های بیشتری (25) نسبت به آلمانی انجام داد.

متأسفانه موسیالا در این فصل در بهترین حالت خود نبوده است. موسیالا با انجام هشت بازی در سراسر رقابت ها برای قهرمان آلمان، تنها یک گل زده و دو پاس گل داده است. با این حال، او جایگاه قدرتمندی در شاخص پسر طلایی دارد و با 95.9 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

شماره 1 جود بلینگهام – رئال مادرید

جود بلینگهام، فوق ستاره رئال مادرید، برنده جایزه پسر طلایی است
جود بلینگهام، فوق ستاره رئال مادرید در این فصل 10 گل به ثمر رسانده است

جود بلینگهام، فوق ستاره رئال مادرید، یکی از محبوب ترین افراد برای کسب جایزه پسر طلایی امسال است. ملی پوش 20 ساله تیم ملی انگلیس در چند سال اخیر در شرایط بسیار خوبی قرار داشته است که روزنامه نگاران به سادگی نمی توانند آن را نادیده بگیرند. برای تکمیل آن، بلینگهام با کسب 99 امتیاز در صدر فهرست پسر طلایی فوتبال بنچمارک قرار دارد.

هافبک میانی به عنوان بهترین بازیکن اروپا در این فصل ظاهر شده است و هم با بازی هافبک و هم با توانایی گلزنی خود خیره کننده است. بلینگهام با انجام 10 بازی برای لوس بلانکوس در تمامی رقابت ها، 10 بار گلزنی کرده و 3 پاس گل داده است. ستاره سابق بوروسیا دورتموند در جام جهانی فوتبال 2022 نیز عملکرد تحسین برانگیزی برای انگلیس داشت و در پنج بازی یک گل زد و یک پاس گل داد.



https://sportslens.com/news/ranking-the-5-favorites-to-win-the-golden-boy-award-real-madrid-star-jude-bellingham-headlines-list/ منبع: