رتبه 59 سیدجلال به پرسپولیس نگاه می کند نه ملوان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسینی یکی از محبوب ترین کاپیتان های تاریخ پرسپولیس است که پرافتخارترین بازیکن ایران نیز محسوب می شود. او با بازگشت به پرسپولیس در لیگ شانزدهم هدایت این تیم و خط دفاع را بر عهده گرفت و ستون فقرات قهرمانی تیم برونکو شد.


سرویس خبر شماره: 1940101
06 ژوئن 1402 ساعت 02:30
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اگرچه پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر حضور او روی نیمکت ملوان شنیده می شد، اما بعید به نظر می رسد این اتفاق بیفتد و هواداران پرسپولیس منتظر هستند تا سیدجلال حسینی از فصل آینده به این تیم روی نیمکت کمک کند و در مسابقات نزدیکتر شود. جالب اینجاست که در پایان فصل گذشته شایعاتی مبنی بر حضور او در لیگ بیست و دوم ملوان برای آخرین سال حضورش و خداحافظی از فوتبال با پیراهن آن تیم به گوش می رسید اما در نهایت حسینی به انزلی نرفت و خداحافظی کرد. با پیراهن پرسپولیس به دنیای فوتبال رسید و سرمربی سرخ ها شد.

سیدجلال بلافاصله پس از پایان دوران بازیگری خود به مربیگری پرداخت و این بار با پوشیدن لباس کارمندی به یحیی کمک کرد. البته مورد خاص حسینی این است که او به دلیل اینکه همچنان در حال گذراندن دوره مربیگری است و همیشه در طول فصل بازی تیمش را از روی سکوها تماشا کرده است، اجازه نیمکت نشینی را نداشت.

1880070

سیدجلال حسینی فصل کاملا متفاوتی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت.

سیدجلال در ردیف 59 به پرسپولیس نگاه می کند نه ملوان

او حالا با ظاهری متفاوت از دوران بازی اش و با ریش سفید به کارش در پرسپولیس ادامه می دهد و در این فصل هم اولین جام مربیگری اش را به دست آورد.

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

سیدجلال پس از پنج فصل پیاپی قهرمانی، سرانجام پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ بیست و یکم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او البته خداحافظی متفاوتی داشت و در هفته سی ام مقابل فجر در ترکیب اصلی قرار گرفت و خداحافظی اش از دنیای تئاتر هم در هاله ای از بلاتکلیفی بود اما بالاخره تابستان گذشته پرسپولیس با شماره او قرارداد جدیدی به عنوان مربی امضا کرد. 4.