رجبی: با نهایت انگیزه و تمرکز به مصاف الاهلی خواهیم رفت

حمیدرضا رجبی، سرمربی فولاد در خصوص دیدار مقابل الغرافه گفت: در ابتدا این صعود را به مردم ایران و هوادارانمان تبریک می گویم. کار بزرگی انجام شد و خوشحالیم که هواداران از این عملکرد راضی هستند.” بازی مقابل الغرافه بسیار سخت بود و در نیمه اول بازی کاملاً آن را در اختیار داشتیم و قبل از گل موقعیت هایی داشتیم. و توپ و زمین را کاملا در اختیار داشتیم.تیم حریف در نیمه اول هیچ شانسی نداشت و فکر می کنم اگر فرصت داشتیم حداقل دو گل می زدیم.

سرمربی تیم فولاد معتقد است در بازی با الغرافه توپ و زمین در اختیار این تیم بود و اگر خوزستانی ها خوش شانس بودند گل های بیشتری به ثمر می رساندند.

رجبی در پایان گفت: بازی ها هنوز تمام نشده و در آخرین بازی باید به مصاف شباب الاهلی برویم. ما باید با تمام تمرکز و انگیزه در این جلسه شرکت کنیم. شباب الاهلی ستاره و تیم قدرتمندی است اما ما هم فولادی هستیم و تا آخرین ثانیه می جنگیم و انشالله مثل پنج بازی قبلی با نهایت تمرکز و انگیزه بازی خواهیم کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی افزود: در نیمه دوم بازی احساسی و انتحاری، تیم الغرافه که برای صعود فقط باید پیروز می شد، ما را عاقلانه بازی کرد و به خوبی تیم حریف را کنترل کردیم و حتی فرصت داشتیم. گل بعدی که ما به آن توجه نکردیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولاد در آخرین بازی مرحله گروهی خود در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل جده به مصاف شباب الاهلی می رود. شاگردان نکونام برای حفظ برتری خود تنها به یک تساوی نیاز دارند اما سرمربی معتقد است با نهایت انگیزه به مصاف حریف اماراتی خواهند رفت.


سرویس خبر شماره: 1821259 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 23:17 |
638 |

0نظرات