رجب زاده: باید قوی باشیم و از موانع عبور کنیم

وی با تمجید از عملکرد فجر گفت: خوشبختانه، اگر موقعیت های گلزنی را حساب کنید، فکر می کنم ما بیشترین موقعیت های گلزنی را در لیگ 1 ایجاد کردیم، متأسفانه 80 درصد آنها به ثمر نرسیدند. باید بیشتر تلاش کنیم اما از بچه ها خیلی راضی هستم و از آنها تشکر می کنم. شاید گاهی اوقات روزهای خوبی نداشته باشند، اما همیشه سخت کار می کنند. این پیروزی امروز برای ما حیاتی بود تا در صدر جدول رده بندی باقی بمانیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

رجب زاده به دو شکست فجر در دو هفته گذشته اشاره کرد و گفت: ناگفته نماند که بعد از این دو هفته فشار روحی زیادی را متحمل شدیم و استرسی در بین بچه ها ایجاد شد که خوشبختانه با این برد خودش حل شد. بچه ها تمام تلاش خود را در زمین انجام می دهند و تمام تلاش خود را می کنند. برخی از کودکان در اثر دویدن آنقدر گرفتگی پا دارند که تغییر می کنند یا ادامه می یابند. این تلاش قابل تقدیر است.

سرمربی فجر ادامه داد: ما سعی می‌کردیم بازی را در زمین خودمان کنترل کنیم و بچه‌ها حرکات خوبی انجام دادند و حتی یک موقعیت تک به تک داشتیم که تبدیل به گل نشد اما بهترین تلاش ما این است که فوتبال رو به جلو و داخل زمین بازی کنیم. چون ما توانایی داریم بچه های ما همین هستند. در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم، سپس پسرها کار ترکیبی بسیار خوبی انجام دادند که منجر به دو موقعیت عالی شد که می توانستیم به گل برسیم.

مهدی رجب زاده پس از پیروزی مقابل شهرداری همدان را به بازیکنان تیمش تبریک گفت.

رجب زاده: باید قوی باشیم و از موانع عبور کنیم


سرویس خبر شماره: 1854156
27 نوامبر 1401 در 09:11 ب.ظ |
832

0نقطه نظر

تلاش بازیکنانم قابل قدردانی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی رجب زاده پس از پیروزی مقابل شهرداری همدان در هفته چهاردهم لیگ آزادگان در نشست خبری حاضر شد و گفت: به مردم استان و هواداران عزیزی که امروز نتوانستند به ورزشگاه بیایند تبریک می گویم. . با توجه به اینکه دو هفته بد را پشت سر گذاشتیم، سعی کردیم بتوانیم پیروز شویم و از بالای جدول فاصله نگیریم. تیم شهرداری همدان تیمی با نظم و انسجام بود و طبیعی بود که بازی را حفظ کنند و فضا را ببندند و بتوانند از ضربات ایستگاهی و ضدحمله استفاده کنند که به نظرم در نیمه اول کمی موفق بود.

سرمربی تیم فجر درباره عملکرد داور در بازی امروز توضیح داد: طبیعتاً ما به بحث داوری عادت کرده ایم و همیشه اشتباهاتی وجود دارد و به دلیل فشار زیاد از سوی نیمکت تیم ها است که می شود به داوران استرس وارد کرد. برخی از قضات نیز بی تجربه هستند. مثل داور امروزی که خیلی جوان بود. امیدوارم اگر اشتباهی صورت بگیرد نتیجه را تغییر ندهد. گاهی یک اشتباه یا یک دست بد موثر است. امروز دو صحنه برای هند رقم خورد و داور خیلی راحت پاس کرد و همچنان به ما فشار آورد، اما این در فوتبال است و باید با همه چیز مبارزه کرد و قوی بود تا بر همه چیز غلبه کرد و به نتیجه دلخواه رسید.

رجب زاده در نهایت درباره برنامه فجر برای تقویت در نیم فصل گفت: ترکیب ما تقریباً کامل است، اما در یکی دو پست فکر می کنیم و اگر بتوانیم بازیکنی را بیاوریم که سطح بالایی داشته باشد، می آوریم، اما در حال حاضر بچه ها کیفیت خوبی دارند و خوب کار می کنند. شاید یکی دو بازیکن اضافه شوند و شاید با همین نفرات ادامه دهیم چون بچه ها کیفیت بالایی دارند و من از نظر فنی راضی هستم اما با توجه به مسابقات کور و بحث تعویض و نیمکت محکم می توانستیم تیم را تقویت کنیم. برای پیدا کردن یک بازیکن با کیفیت بسیار بالا.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رجب زاده با اشاره به عملکرد تیم شهرداری گفت: من هم به تیم شهرداری همدان بابت بازی خوبش تبریک می گویم. بیشتر بازی آنها روی توپ های بلند و مدارک بود، این بازی را تا حدودی می شناسند و با توجه به بازیکنان بزرگشان آن را به دفاع حریف می فرستند. آنها یکی دو موقعیت داشتند و به تیرک دروازه برخورد کردند، اما فکر می کنم موقعیت های ما فنی و تاکتیکی بود و یکی دو بار با تلاش ترکیبی از کناره ها عبور کردیم. در نیمه اول تیم ما 50 درصد فوتبال خود را به نمایش گذاشت، اما در نیمه دوم حداقل 70 تا 80 درصد توانایی های بچه هایمان را دیدیم و آنها فوتبال روان و خوبی ارائه کردند.