رحمتی آماده است تا لیگ را با 2 برد آغاز کند (تصویر)

آلومینیوم اراک علاوه بر تمرینات جدی در هفته های اخیر، دو دیدار تدارکاتی نیز مقابل شاگردان حمید فرزانه و مهدی تارتار انجام داد که توانستند در هر دو دیدار پیروز شوند تا نشان دهند که آمادگی بیشتری دارند و شانس حضور در مسابقات قهرمانی را دارند. . برتری مقابل ملوان انزلی نیز سه امتیاز را به او می دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تعطیلات لیگ برتر شرایطی را فراهم کرده تا تیم ها از نظر تاکتیکی و هماهنگی بازیکنان به شرایط بهتری برسند و با برگزاری دیدارهای تدارکاتی خود را برای شروع مجدد مسابقات آماده کنند که طی آن آلومینیوم اراک دو بازی دوستانه انجام داد. دو دارایی در شرایط مسابقه.

شاگردان رحمتی با پیروزی مقابل کیانسام بابل و ذوب آهن و گل نخوردن در هر دو دیدار از تعطیلات لیگ برتر نهایت استفاده را بردند و حالا در تلاش هستند تا اولین برد خانگی خود در فصل جدید را برابر ملوان انزلی جشن بگیرند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان سید مهدی رحمتی که قبل از تعطیلات لیگ برتر مقابل سپاهان یک تساوی ارزشمند در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان کسب کرده بودند، حالا با تمرین در تعطیلات دیدارها هماهنگی بیشتری نسبت به قبل به دست آورده اند و خود را برای دیدار هفته هفتم مقابل ملوان انزلی آماده کرده اند.


سرویس خبر شماره: 1845662
07 مهر 1401 ساعت 01:10
800 امتیاز خبر

0نقطه نظر

شاگردان رحمتی دیدار با ملوان را با دو پیروزی متوالی در دیدارهای تدارکاتی تحسین می کنند.

رحمتی آماده است تا لیگ را با 2 برد آغاز کند (تصویر)