رحمتی برای گلزنی کار کرد! (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلومینیوم اراک پیش از تعطیلات لیگ برتر موفق شد با نتیجه 3 بر صفر مقابل نساجی مازندران به برتری برسد و به رده پنجم جدول برسد اما وقفه دو ماهه مانع از شروع بازی آنها شد. در اصفهان با یک گل مغلوب شد اما با این وجود سید مهدی رحمتی و شاگردانش با فراموشی نتیجه گذشته به دنبال نتیجه مقابل گل گهر هستند.

سرمربی آلومینیوم به دنبال تکرار امتیاز تیمش در بازی های خانگی است.

رحمتی برای گلزنی کار کرد!  (عکس)

رحمتی در آخرین تمرین آلومینیوم پیش از دیدار با گل گهر به طور ویژه با مهاجمان و بازیکنان هجومی تیمش صحبت کرد و تمرینات جداگانه ای برای گلزنی بازیکنانش در نظر گرفت تا مانند سه بازی قبلی خانگی مقابل ملوان به پیروزی برسند. ، مس و نساجی باز هم توانستند به نتیجه مطلوب برسند.

تیم فوتبال آلومینیوم که فردا در اراک میزبان گل گهر سیرجان است و یکی از مهمترین دیدارهای هفته سیزدهم را برگزار می کند، برای ماندن در نیمه بالای جدول باید در این بازی نتیجه بگیرد و سید مهدی رحمتی به خوبی از این موضوع آگاه است. از اهمیت موفقیت تیمش در این بازی.مسابقه آگاه است.

1784318


سرویس خبر شماره: 1860827
ژانویه 02, 1401 در 07:21 ب.ظ
8.3K |

2نقطه نظر

آلومینیوم در سه بازی اخیر خانگی خود 6 گل به ثمر رسانده و حتی یک گل هم دریافت نکرده است و رحمتی امیدوار است در بازی فردا مقابل شاگردان امیر قلعه نویی و تیم دوم جدول لیگ برتر نیز همین روند را برای آنها ادامه دهد.

1784316
1784317



مجله اخبار فوتبال داخلی