رحمتی: به مجموعه های من تبریک می گویم

مهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم اراک پس از بازی با مس رفسنجان در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رحمتی: به مجموعه های من تبریک می گویم

وی در نهایت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه بازیکنانت در دقایق پایانی از روی سکوها وقت تلف کنند، گفت:
این طبیعت فوتبال است، فشار بازی در دقایق پایانی بالا بود و طبیعتا این اتفاق برای مربی هم می‌افتد. شرایط سخت آب و هوایی کرمان باعث شد بازیکنانم روز خوبی نداشته باشند اما اگر می خواستیم وقت تلف کنیم هرگز از پشت زمین بازی نمی کردیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در خصوص این سوال که تیمش در دقایق پایانی وقت تلف می کند، اینگونه پاسخ داد: می توانید هزینه های هر دو تیم را مقایسه کنید و در نظر داشته باشید که بازیکنان مس 3 فصل متوالی با هم بازی می کنند و شناخت خوبی از یکدیگر دارند. البته در مورد اتلاف وقت با شما مخالفم. اگر فوتبال بازی کرده باشید، متوجه خواهید شد که یک مدافع میانی ممکن است 90 دقیقه بعد از پرش، تکل و غیره آسیب ببیند. زمان تلف شده بازی با پرسپولیس را نشان دادیم که 14 دقیقه بود اما داور فقط 6 دقیقه وقت تلف شده گرفت. در اکثر صحنه ها پزشکان ما وارد زمین نمی شدند و بازیکنان به تنهایی به بازی ادامه می دادند. به جز صحنه مصدومیت پورحمیدی، فکر نمی کنم پزشکان ما در صحنه دیگری وارد زمین شوند.


سرویس خبر شماره: 1841465
سپتامبر 09, 1401 در 22:56
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

وقت گذاشتن ماهیت فوتبال است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رحمتی پس از تساوی بدون گل تیمش در رفسنجان در ابتدای این گفت وگو به بیان نظرات خود پرداخت: به تیم مس بابت استقبال عالی و تیم خوبشان تبریک می گویم. بازی خیلی خوبی بود و مس را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می دانستیم با حضور شیمبا و منشأ تاکتیک آنها، پاس های بلند در خط حمله انجام می شود. به همین دلیل شرایطی را فراهم کرده ایم که اگر به آنها فرصت پاس بدهیم، بتوانیم سرهای اول را در خط دفاعی بزنیم. به جوانانمان هم تبریک می گویم که با تمام وجود تلاش کردند و با دفاع بی امان توانستند یک امتیاز کسب کنند. البته من از تیمم راضی نیستم و باید بهتر از این باشیم. هر وقت تعداد پاس های متوالی ما به 7 یا 8 رسید، توانستیم یک گل روی دروازه مس خلق بزنیم، اما باید با تلاش بیشتر کار بیشتری انجام دهیم. در آخر به آقای ربیعی تبریک می گویم که چنین تیم خوبی را جمع آوری کردند.