رحمتی: حیف که ابراهیمی و محبی اینجا نیستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیانوش رحمتی درباره برخی انتقادات وارده به عدم حضور برخی بازیکنان در فهرست نهایی تیم ملی، اظهار داشت: همیشه اینطور بوده و هست که در هر کشوری پس از اعلام لیست انتقاداتی مطرح می شود. لیست تیم ملی برای جام جهانی در مورد لیست آقای کی روش فکر می کنم که ایشان علاوه بر جذب بازیکنان باتجربه، با دعوت از بازیکنان جوانی مثل ابوالفضل جلالی چشم انداز آینده هم داشتند. اما نظر من این است که بازیکنانی مثل محمد محبی و چند بازیکن دیگر هستند که می توانند در این لیست قرار بگیرند.


سرویس خبر شماره: 1853690
24 نوامبر 1401 در 4:37 ب.ظ
1.7 هزار |

0نقطه نظر

شروع با انگلیس قرعه خوبی بود.

رحمتی درباره آخرین بازی دوستانه تیم ملی مقابل نیکاراگوئه گفت: برای بازی مقابل نیکاراگوئه باید به چند نکته توجه کرد. اول، ترکیب تیم ما ترکیب اصلی نبود، زیرا آنها لژیونر نبودند. دوم اینکه آنهایی که بازی کردند در سطح ملی پوشان حضور نداشتند. در مجموع بازی خوبی نبود و فقط یک برد اقتصادی برای ما به همراه داشت.

بازیکن تیم ملی و باشگاهی استقلال اخیرا در مورد نظرش درباره شرایط کی روش برای جام جهانی صحبت کرده است.

رحمتی: حیف که ابراهیمی و محبی اینجا نیستند

وی یادآور شد: دوست دارم همه از تیم ملی حمایت کنند تا انشاالله بچه ها با روحیه بالا وارد بازی ها شوند و در نهایت با ارائه بازی های شایسته به نتایج خوبی برسیم. واقعا بیرون آمدن از این گروه سخت است اما شدنی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اولین بازی شاگردان کی روش در جام جهانی گفت: بازی مقابل انگلیس مهم ترین بازی ما خواهد بود و خوشحالم که در بازی رفت با این تیم روبرو شدیم زیرا با انگیزه زیادی به مصاف آنها خواهیم رفت. . با پیشرفت همه تیم ها، شاید اگر دومین یا سومین بازی ما مقابل انگلیس بود، با مشکل بزرگی مواجه می شدیم. از آنجایی که اولین بازی برای هر تیمی سخت است، طبیعتاً شامل تیم ملی انگلیس نیز می شود، بنابراین بهتر است جام را با آنها شروع کنیم.

وی درباره مصدومیت امید ابراهیمی و وضعیت بازیکنان خطوط مختلف تیم ملی بیان کرد: متاسفانه امید ابراهیمی مصدوم شد و جام جهانی را از دست داد. مطمئناً تجربه ای که او داشت برای تیم بسیار مفید بود و می توانست به خوبی در خط هافبک تیم را هدایت کند. در مورد ترکیب هم باید بگویم که وینگرهای خیلی خوبی آمده اند اما در خط میانی بازیکنانی داریم که در این فصل شرایط خوبی نداشتند. به همین دلیل شخصاً کمی نگران مرکز زمین و هسته دفاعی هستم. به طور کلی می گویم در خط دروازه، در کناره ها و در حمله خیلی خوب هستیم، اما باید در هافبک میانی و مدافعان میانی بهتر باشیم.