رحمتی: فولاد قهرمان آسیا و لیگ شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولاد خوزستان در آسیا عملکرد درخشانی داشت و با دستان پر به ایران بازگشت; کیانوش رحمتی مربی این تیم در خصوص برنامه ریزی خود برای مسابقات آسیایی و موفقیت آنها به خبرنگار ما گفت: من هم به جامعه فوتبال به ویژه مردم دلیر خوزستان برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی ورزشگاه تبریک می گویم. ” خوشحالیم که توانستیم با پیروزی در این سختی ها و مشکلات آنها را خوشحال کنیم و آنها را خوشحال و آرام کنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه کدام بازی سخت تر از بقیه بود، ادامه داد: شاید در بین چهار تیم ستاره ای به نام نبود اما نتایج نشان می دهد که تیم ها توانستند بجنگند. به عنوان مثال احال الغرافه برد، الغرافه در بازی یک امتیاز از الاهلی جلوتر بود. بازی ما هر دو بار با الاهلی مساوی بود اما در هر دو بازی جلو بودیم و با سهل انگاری گل خوردیم. منظورم این است که چهار تیم عالی بودند، اما فکر می کنم با جلسات آقای نکونام با باشگاه برنامه ریزی خوبی انجام دادیم. توانستیم تیم فولاد را تکمیل کنیم.
دستیار نکونام درباره شرایط میزبانی در عربستان گفت: هوا واقعا گرم و خفه کننده بود و هر سه روز یک بار بازی می کردیم. ریکاوری هنوز برای ما نیست، درست است که در کشورهای اروپایی هر سه روز یک بار بازی می کنند، اما شرایط را دارند. به هر حال بچه های ما دعوا کردند. کادر فنی به سرپرستی آقای نکونام شرایط را طوری برنامه ریزی کردند که بتوانیم از نفرات استفاده کنیم تا مصدوم نشویم و بتوانیم صعود کنیم که خوشبختانه به عنوان تیم اول گروه و نماینده کشورمان صعود کردیم.
رحمتی درباره دیدار مقابل الفیصلی عربستان در مرحله پلی آف اظهار داشت: تیم های عرب عربستان و کشورهای غرب آسیا بهترین لیگ را دارند. تیم های آنها از نظر فوتبالی و فنی کیفیت بالاتری نسبت به لیگ قطر دارند. بازی با تیم های عربستانی همیشه سخت است، اما فولاد به این باور رسیده است و روحیه جنگندگی و روحیه آقای نکونام، تلاش برای موفقیت را شعار باشگاه ما کرده است.
سرمربی فولاد درباره رکورد پرسپولیس در گلزنی در سهمیه آسیا توضیح داد: خیلی دوست داشتیم نتایج خوبی بگیریم و بعد از این تلاش این رکوردها شکسته می شود. ما در مورد رکوردها و این مسائل صحبت نمی کردیم، ما فقط روی بهترین عملکرد در هر بازی تمرکز می کردیم. شرایط ما برای دیدار با آنها با بازی با تیم قطر یا الاهلی متفاوت بود و هر بازی الگوی خاص خود را داشت. می خواستیم نماینده خوبی باشیم که در نهایت به عنوان تیم اول این کار را انجام دادیم.
وی در خصوص برنامه آنها برای لیگ و بازی با گل گهر گفت: روز چهارشنبه بازی بسیار سختی با تیم خوب و مستعد گل گهر داریم و به نظر من این بازی بالای 6 امتیاز است. شرایط جدول به گونه ای است که سه امتیاز این بازی می تواند ما را امیدوار کند و به تیم سپاهان نزدیک می شویم.
رحمتی یادآور شد: از بچه ها، کادرفنی و بالاتر از همه از آقای نکونام و باشگاه و بازیکنان تشکر می کنم. یک ماه کامل در کمپ بودیم. پنج روز در ایران و 25 روز در عربستان، در این مدت بچه ها واقعاً زحمت کشیدند و همه سختی ها و نظم اردویی که آقای نکونام دارند؛ در این مدت بچه ها خیلی زحمت کشیدند. آنها جان را خریدند و نتیجه را در زمین دیدند و فکر می کنم دلیلی وجود دارد که از این بازیکنانی که یک ماه تمام خود را در اختیار باشگاه و کادر فنی گذاشتند تا ما توانستیم این موفقیت را کسب کنیم، قدردانی کنیم. فولاد با جذب دو یا سه بازیکن در فصل آینده به راحتی می تواند مدعی قهرمانی لیگ برتر یا حتی قهرمانی آسیا شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1821912 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 17:18 |
5,139 امتیاز خبر|

6نظرات

امتیاز بازی با گل گهر بالاتر از 6 است

سرمربی فولاد خوزستان این تیم را قهرمان فصل آینده لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا می داند.