رحمتی: هر تیمی به آبادان بیاید اذیت می شود

سرمربی اراکی درباره درگیری با برانکاردها گفت: فاصله من با محل درگیری 60 تا 70 متر بود و نمی توانم در مورد این مشکل صحبت کنم، برای خود بازیکنان بهتر است – همین حرف را بزنند. اما با اینکه نمی دانستم از دوستانی که برانکارد را جابه جا می کردند عذرخواهی کردم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه می دهد: صنعت نفت هم وقتی 10 نفره شدیم خیلی خوب بازی کرد و ما را تحت فشار گذاشت و یکی دو موقعیت گلزنی داشت که یکی از پورحمیدی و دیگری از بیرون. به هر حال در این هوا و آب و هوا نمی توان فوتبال بهتری بازی کرد و اگر تیم های دیگری هم به اینجا بیایند و بخواهند با صنعت نفت بازی کنند، مطمئناً به خاطر آب و هوا و نگاه جدید کادر فنی به این تیم اذیت خواهند شد. صنعت نفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلومینیوم توانست در آبادان به پیروزی مهمی مقابل صنعت نفت دست یابد. مهدی رحمتی سرمربی ایرالکو در نشست خبری بعد از بازی گفت: به تیم صنعت نفت آبادان، کادرفنی و بازیکنانش خسته نباشید می گویم به خاطر بازی جوانمردانه ای که انجام دادند. از گروه ایرالکو، مدیرعامل، هیئت مدیره کارخانه و باشگاه تشکر می کنم که شرایطی را برای ما فراهم کردند که مستقیم از اراک به آبادان بیاییم. آنها شرایط را برای بهبودی خوب تعیین کردند.

وی ادامه داد: ابتدا از همه بازیکنان تیمم تشکر می کنم و به آنها خسته نباشید بگویم. با تمام توان و انرژی خود روی زمین ظاهر شدند. خدا را شکر می کنم که این سه امتیاز را کسب کردم.


سرویس خبر شماره: 1839269
29 اوت 1401 ساعت 00:16
5.1 هزار |

0نقطه نظر

ما سیصد درصد فرصت گلزنی داشتیم

رحمتی با بیان اینکه بازی خوبی نبود، گفت: به دلیل گرما، اگر تیم دیگری در این سطح، در شرایط آب و هوایی و شرایط بازی کند، قطعا بازی خوبی نخواهد بود. اما فکر می کنم ما سه موقعیت صد در صد گلزنی داشتیم که یکی از آنها تبدیل به گل شد. ژوبیره یک فرصت را از دست داد و زاپاتا یک فرصت داشت.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: فکر می کنم سه موقعیت 100 درصدی برای گلزنی داشتیم که یکی از آنها تبدیل به گل شد.