رحمتی – پورحمیدی; دو دروازه بان در فکر بردن جام

پورحمیدی جوان در دیدار مقابل پرسپولیس سیوهای خوب و مهمی انجام داد و یکی از عوامل متعددی بود که آلومینیوم را برای صعود به جام حذفی کمک کرد و حالا اراکی ها امید زیادی دارند که این دروازه بان جوان در فینال روز خوبی را پشت سر بگذارد. بازی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسین پورحمیدی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین چهره های آلومینیومی این فصل بوده است. او علاوه بر کسب 12 کلین شیت در لیگ برتر و دومین مدافع برتر لیگ در این بخش، عملکرد خوبی در جام حذفی نیز از خود به نمایش گذاشت.

راستی او پس از حضور سید مهدی رحمتی روی نیمکت آلومینیومی نیز نگاه ویژه ای به عملکرد دروازه بانان تیمش دارد. رحمتی به عنوان یکی از پرافتخارترین مدافعان فوتبال ایران 3 بار به عنوان دروازه بان قهرمان جام حذفی شد و البته در بازی گذشته 3 بار طعم تلخ شکست را چشید.

رحمتی امیدوار است پورحمیدی مدافع تیمش روزهای خوبی را در فینال جام حذفی سپری کند.


سرویس خبر شماره: 1821264 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 23:48 |
1,289 |

0نظرات

حالا سرمربی جوان آلومینیوم که از حضور یک دروازه بان جوان در تیمش هم قدردانی می کند، آخرین توصیه تاکتیکی را به پورحمیدی می کند تا این مدافع در دیدار پایانی برای تیمش بدرخشد و رحمتی برای چهارمین بار عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

آلومینیوم در بازی فینال جام حذفی 7 اردیبهشت به مصاف نساجی می رود. رحمتی به‌عنوان دروازه‌بان سال‌های پایانی فوتبال ایران و پورحمیدی به‌عنوان دروازه‌بانی جوان و آینده‌دار هدفی را دنبال می‌کنند که همانا بالا بردن جام قهرمانی در دیدار پایانی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی