رحمتی 2 چشمی هافبک استقلال (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1947982
Jul 11, 1402 @ 4:16 ب.ظ
4.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

جواد نکونام پس از قبول سرمربیگری استقلال تاکید کرد تا زمانی که بازیکنان مورد نظر خود را در پست های مورد نیاز جذب نکند اجازه جدایی بازیکنان حداقل قراردادی را نمی دهد و به همین دلیل محمد زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور نیز در این بازی حضور داشتند. تمرینات اخیر آبی پوشان. جدی زیر نظر نکونام شروع به تمرین کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی مهدی پور و محمد زبیر نیک نفس دو هافبک دفاعی وسط فصل گذشته استقلال هستند که سید مهدی رحمتی برای تقویت خط میانی نساجی مازندران در نظر گرفت و به دنبال جذب یکی از آنهاست تا هفت خرید خود در لیگ برتر را از این طریق انجام دهد.

1893493

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی مازندران که در نقل و انتقالات تابستانی زودتر از سایر تیم ها خرید خود را انجام داد و محمود قائد رحمتی، سید محمد احسن حسینی، امیرمحمد هوشمن، محمدرضا آزادی و وحید محمدزاده از آلومینیوم اراک و محمد رشید مظاهری از پیکان. او می تواند یک بازیکن دیگر لیگ برتری را جذب کند که احتمالا برای تکمیل خط وسط نماینده آسیایی ایران به استقلال منصوب می شود.

آخرین خرید لیگ برتر نساجی مازندران احتمالا در استقلال خواهد بود.

رحمتی 2 چشمی هافبک استقلال (تصویر)

نساجی مازندران به طور جدی این دو بازیکن استقلال را مد نظر دارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد بعید نیست یکی از آنها فصل جدید را با پیراهن نساجی مازندران به جای لباس آبی آغاز کند اما این انتقال به تصمیم جواد نکونام بستگی دارد. در مورد آینده این دو بازیکن، بستگی به بازیکن تیمش دارد.