ردنپ پس از شکست تاتنهام مقابل چلسی، حکم پستکوگلو را صادر کرد.

جیمی ردنپ، ستاره سابق لیورپول، حدس می‌زند که آنگه پستکوگلو از مدیریت تاتنهام هاتسپر لذت نمی‌برد و مدعی شد که پس از شکست مقابل چلسی شبیه یک مرد شکست‌خورده به نظر می‌رسید.

چهار امید برتر تاتنهام پس از شکست چلسی ضربه خوردند

تاتنهام هاتسپر در سفری کوتاه به استمفوردبریج برای دیدار روز 34 لیگ برتر خود با چلسی در پنجشنبه شب (2 مه) انجام شد. لیلی وایتی ها نتوانستند مقابل آبی های مبارز مقاومت کنند و با نتیجه 2-0 شکست خوردند. تروو چالوبا و نیکلاس جکسون در هر دو طرف نیمه اول گلزنی کردند تا حق خود را برای بازنشستگان تضمین کنند.

شکست – سومین شکست متوالی در لیگ – در استمفورد بریج ضربه بزرگی به شانس تاتنهام برای تثبیت حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر وارد کرد. آنها با هفت امتیاز از استون ویلا عقب هستند، البته با یک بازی کمتر. بنابراین، آنها باید تمام بازی های باقی مانده خود را ببرند و نیاز دارند که ویلا حداقل 4 امتیاز را از دست بدهد تا شانسی برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده داشته باشد.

جیمی ردنپ به زبان بدن ضعیف آنج پستکوگلو در استمفورد بریج اشاره می کند

ردنپ که در 48 بازی لیگ برتر بین سال‌های 2002 تا 2005 چهار بار برای تاتنهام گلزنی کرد، مدعی شده است که پستکوگلو در جریان بازی روز پنجشنبه از روی خط بازی ضعیف به نظر می‌رسید. در Sky Sports، کارشناس (از طریق The Daily Mail) اظهار داشت:

من به مدیر نگاه می کنم و او کتک خورده به نظر می رسد. من می گفتم، “وای، این خیلی لعنت کننده است.” من دوست ندارم چنین مدیری ببینم. وقتی شما تاتنهام را مدیریت می کنید – او آنقدرها در آنجا نبوده – بسیاری از آنها پس از مدتی چنین می شوند اما واقعاً زود است.

بازیکنان در سطح قبل از فصل بازی نمی کنند. اگر می خواهید رقابت کنید و به اندازه تاتنهام بازی کرده اید، باید هر هفته بازی کنید. این واقعاً ناامیدکننده است وقتی به عملکرد آنها در اوایل فصل نگاه می کنم.

او اضافه کرد:

وقتی آنگه هدایت را برعهده گرفت، داشتم فوتبال را تماشا می‌کردم و فکر می‌کردم: «این تقریباً انقلابی است». شما دو بازیکن دارید که وارد خط میانی می شوند، دو مدافع کناری فوق العاده به نظر می رسند، افرادی که در سطح بالایی بازی می کنند.

اما آنها اکنون از یک صخره سقوط کرده اند. آنها از زمانی که استون ویلا را در خارج از خانه شکست دادند در یکی از بهترین عملکردهایی که در این فصل دیده ام، دو برد از هفت بازی اخیر خود کسب کرده اند.

تاتنهام روز یکشنبه (5 مه) با دیدار مقابل لیورپول به لیگ برتر باز خواهد گشت. با توجه به فرم اخیر آنها، اجتناب از یک نتیجه شرم آور در آنفیلد یک دستاورد خواهد بود.

https://sportslens.com/news/jamie-redknapp-ange-postecoglou-verdict-tottenham-hotspur-chelsea/ منبع: