ردپای یک پرسپولیسی در اخراج یحیی گل محمدی



پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و اختلافات یحیی گل محمدی و رضا درویش، برخی از پیشکسوتان پرسپولیس با انجام مصاحبه هایی علیه سرمربی این تیم موضع گرفتند.

در این سمت ها برخی خواستار برکناری گل محمدی شدند. نمونه آن صحبت های مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس در تلویزیون است که گل محمدی به دلیل اینکه چیزی برای پیشنهاد به قرمزها نمانده بود رسماً از این تیم استعفا داد.

البته این بحث ها در شرایطی مطرح شد که قرمزپوشان از نظر فنی عملکرد چندان قابل قبولی از خود نشان ندادند.

این در حالی است که شنیده می شود این فشارها نه تنها به خاطر مشکلات فنی ضعیف سرخپوشان است، بلکه به اختلاف درویش و گل محمدی هم برمی گردد و پای یک پیشکسوت برتر آن را از هم جدا می کند. . این جانباز که روابط نزدیکی با درویش دارد منبع فشار گل محمدی است.

پیش از این یحیی گل محمدی از شرایط باشگاه پرسپولیس انتقاد کرده بود و حتی به نشانه اعتصاب بدون هماهنگی با مدیریت باشگاه در تمرین حاضر نشد و سفری هم به خارج از کشور داشت. این اتفاقات رابطه مدیرعامل و سرمربی را تیره کرد.

صحبت ها علیه گل محمدی بارها ادامه داشت تا اینکه در نهایت علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس از پیشکسوتان خواست تا از انتقاد از گل محمدی دست بردارند تا به نوعی آتش اختلافات را خاموش کنند. به درخواست علی پروین بالاخره منتقدان باتجربه فعلا سکوت کرده اند اما نمی دانیم این آتش زیر خاکستر کی دوباره شعله ور می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال