رد سابق از اقدامات ستاره LFC در هنگام شکست جام حذفی در برایتون عصبانی شد

“وقتی ضربه ایستگاهی تنظیم می شود و شما به اطراف نگاه می کنید تا ببینید چه کسی را علامت گذاری می کنید.” مک آتر به beIN Sports (از طریق HITC). چگونه این اتفاق می افتد؟ دو مرد پشت چوب؟! این اتفاق نباید بیفتد.

بیشتر بخوانید: اندی رابرتسون به عدم اعتماد به نفس پس از شکست ناامیدکننده جام حذفی مقابل برایتون اشاره می کند.

اگرچه هاروی الیوت در ابتدا قرمزها را در ساحل جنوبی پیش انداخت، اما گل تصادفی لوئیس دانک و ضربه دیرهنگام کائورو میتوما به تیم روبرتو دی زربی کمک کرد تا به دور پنجم برسد.

او را درک نمی کنم (آزادی استوپینان قبل از عبور از میتوما). نمی دانم چطور توانسته است با این همه زمان و مکان باقی بماند؟! من از نونز انتقاد می کنم. نونز را تماشا کنید. او (میتوما) گومز را به اندازه کافی منصفانه انجام می دهد، او سعی می کند ضربه را مهار کند.

اگرچه ما از هر دو رقابت جام حذفی و ده امتیاز خارج از چهار تیم برتر هستیم، اما باید منتظر بازی رفت در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید باشیم و بازی رفت را در ماه آینده برگزار کنیم.

در حین بررسی برنده مرغ دریایی، قرمز سابق از تلاش های شماره 27 ما و تلاش های او برای متوقف کردن تلاش ملی پوش ژاپنی ناراضی ماند.

اختصاصی: به روز رسانی سفیان امرابات برای لیورپول – تک تک کلمات آخرین مصاحبه ما با اناس باخار

من می توانم این را درک کنم (گومز در حالی که میتوما اولین لمسش را می زند پشت می کند و سپس با ضربه دومش شوت می کند)، این مرحله دیگری است، او آن را پایین آورده است، همه در حال حرکت هستند، شما یک بازیکن را از دست می دهید و من می توانم به نوعی آن یکی که در آن آزاد است.

پرویس استوپینان زمان زیادی برای کنترل توپ و سپس انتخاب میتوما در اختیار داشت، و حتی با چهار مرد در اطراف او، این بازیکن 25 ساله همچنان موفق شد شوت خود را به بیرون بزند و بازی را برای تیمش پیروز شود.

«آیا نونز به اندازه کافی آنجا انجام می دهد؟! آیا او بدن خود را روی خط می گذارد تا بگوید “من می خواهم جلوی ورود آن را بگیرم؟” او اینجاست! بدن خود را به سمت آن پرتاب کنید. پای خود را آویزان نمی کنید. آخرین دقیقه بازی است. شما با هر چیزی که دارید دفاع می کنید. بدن خود را روی خط قرار دهید. یکی برای تیم بگیر نیمه دل است. دیوانه ام می کند ما نمی‌توانیم در این فصل هیچ چیز نخواهیم داشت.»

امیدواریم افرادی مانند ویرجیل فن دایک، بابی فیرمینو و دیوگو جوتا به آمادگی جسمانی خود بازگشته باشند تا به تیم کلوپ تقویت شود.

ما به فوریت نیاز داریم تا قبل از اینکه فصل تبدیل به یک فصل شود، فرمی پیدا کنیم.

https://www.empireofthekop.com/2023/01/29/ex-red-furious-liverpool-stars-actions-brighton/ منبع:

ما ناامیدی مک‌آتیر را درک می‌کنیم، اما مشکل اولیه ناشی از عدم نشان‌دادن ما در پست عقب بود – چیزی که برای هر تیمی در هنگام دفاع از اصول اولیه است.

جیسون مک‌آتیر پس از گلزنی برایتون در زمان مصدومیت برای حذف لیورپول از جام حذفی در اوایل امروز، با داروین نونز خشمگین شد و نگران است که تیم سابقش در این فصل چیزی نبرد.