رسانه پرتغالی: ساپینتو کنار رفت اما ماند

فتح الله زاده در پایان این نشست گفت: تیم با اشتیاق همیشگی به کار خود ادامه می دهد. ما اینجا هستیم تا از ساپینتو حمایت کنیم. او به همکاری با ما ادامه خواهد داد. ما یکی از مدعیان بزرگ قهرمانی هستیم و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل قهرمانی را با هم جشن بگیریم. از هواداران می خواهم که از تیم حمایت کنند.

در شرایطی که ایران لحظات اجتماعی را سپری می‌کند، مصطفی آجورلو، رئیس‌جمهور استقلال ظاهرا به دلیل یک تصمیم سیاسی از سمت خود برکنار شد.

ساپینتو به عنوان فرمانده فنی استقلال ادامه خواهد داد. بر اساس اطلاعاتی که O JOGO دریافت کرده است، سرمربی پرتغالی به دلیل وفاداری به مصطفی آجورلو، رئیس سابق تیم که به دلایل سیاسی برکنار شده است، تصمیم گرفته استعفای خود را ارائه دهد.، اما پس از گفتگو با علی فتح الله زاده با ماندن در راس کادر فنی تیم تهرانی موافقت کرد. دیدار با لیدر جدید باعث افزایش اعتماد به نفس سرمربی پرتغالی شد و نشان از اعتماد او به کسب عنوان قهرمانی داشت.

مشکلی که سرمربی پرتغالی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر به آن اشاره کرد. اکنون تمامی روزنامه های معتبر پرتغالی نیز به این موضوع پرداخته اند که در ادامه می خوانیم:

این باشگاه با انتشار عکسی از این دیدار در اینستاگرام توضیح داد:طرفین بر همکاری موثر و همه جانبه برای موفقیت استقلال تاکید کرده اند“.


* روزنامه Jornal de Notícias:
ساپینتو توسط رئیس سابق و فعلی در استقلال نگهداری می شود
ریکاردو ساپینتو به دلیل برکناری رئیس این باشگاه از استقلال استعفا داد اما صحبت های سرمربی جدید با او باعث افزایش اعتماد به نفس در سمت سرمربیگری شد.

رسانه های پرتغالی گزارش دادند که ساپینتو نیز پس از برکناری آزورلو از سمت خود استعفا داد.

رسانه پرتغالی: ساپینتو کنار رفت اما ماند

با وجود تغییر رئیس در استقلال، باشگاهی که ساپینتو اداره می کند، او ایران را ترک نمی کند. سرمربی پرتغالی به دلیل وفاداری به سرمربی که او را به خدمت گرفته بود از سمت خود استعفا داد اما رئیس جدید باشگاه ایرانی اجازه جدایی به او نداد.

وی سپس با علی فتح الله زاده، جانشین رئیس جمهور سابق دیدار کرد که وی مجدداً اعتماد کامل خود را به پروژه ساپینتو اعلام کرد و از او خواست که به کار خود برای “اوردن استقلال به قهرمانی” ادامه دهد.

* خاطرات ابولا:
ساپینتو به دلیل وفاداری استعفا داد اما مستقل ماند

ریکاردو ساپینتو برای قدردانی از سمت خود استعفا داد اما روز دوشنبه با رئیس جدید استقلال دیدار کرد و به او اطلاع دادند که این جدایی را قبول ندارد و به کار سرمربی اعتماد کامل دارد.


*خاطرات اوجوگو:
رئیس جدید استقلال روی ساپینتو حساب می کند
سرمربی پرتغالی استعفای خود را به دلیل وفاداری به سرمربی سابق اعلام کرد که به دلایل سیاسی از کار برکنار شد اما پس از صحبت با سرمربی جدید متقاعد شد که بماند.

هنگامی که ساپینتو از اخراج آجورلو مطلع شد، گفت که از این وضعیت “کاملاً متعجب” است و اظهار داشت که “مطمئناً هیچ کس چنین تصمیمی را پیش بینی نمی کرد”.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1848797
26 اردیبهشت 1401 @ 11:17 ق.ظ |
1.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

اخراج آزورلو سرمربی استقلال را به مرز جدایی رساند

به گفته منبعی از دفتر مطبوعاتی سرمربی پرتغالی، ساپینتو از این موضوع غافلگیر شده و تصمیم به کناره گیری گرفته است. او تصمیم گرفت این کار را به خاطر وفاداری و همبستگی با مصطفی آجورلو، که او را به باشگاه برد، انجام دهد، اما آجورلو اولین کسی بود که سعی کرد ساپینتو را منصرف کند و او را برای ادامه ماموریتش به چالش کشید.

رئیسی که ریکاردو ساپینتو را استخدام کرد، ظاهراً به دلایل سیاسی اخراج شد. بازیکنان تیم او از جشن گرفتن گل های زده خودداری کردند و این یکی از دلایل جدایی سرمربی سابق است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برکناری مصطفی آجورلو از ریاست باشگاه استقلال باعث استعفای ریکاردو ساپینتو شد. مربی پرتغالی او تصمیم گرفته بود از سمت خود استعفا دهد، اما در نهایت و با اصرار آجورلو و همچنین پس از آشنایی با فتح الله زاده این شغل را رها کرد.