رسمی؛ بلوتی شاگرد مورینیو در رم شد

بلوتی پس از نهایی شدن این انتقال گفت: پیشرفت و جاه طلبی باشگاه رم در چند وقت اخیر برای همه روشن بوده است و این دو عنصر به شدت بر تصمیم من برای انتقال به این تیم تاثیر گذاشته است. در این مرحله از دوران حرفه ای ام می خواهم به پیشرفت روز به روز ادامه دهید و من خوشحالم که این فرصت را به عنوان بازیکن رم دارم. اکنون نمی توانم منتظر بمانم تا سرود باشگاه را در ورزشگاه بشنوم و جلوی همه هوادارانمان بازی کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1840862
06 سپتامبر 1401 @ 19:45
982

1نقطه نظر

آندره آ بلوتی، مهاجم ملی پوش ایتالیایی باشگاه تورینی با قراردادی رایگان یک ساله با امکان تمدید برای دو فصل به آ اس رم پیوست.

رسمی؛  بلوتی شاگرد مورینیو در رم شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آندره آ بلوتی مهاجم 28 ساله ایتالیایی قراردادی یک ساله با جالوروسی ها تا 30 ژوئن 2023 به امضا رساند و بر اساس معیارهای خاص مربوط به عملکرد این بازیکن، امکان تمدید دو بازیکن دیگر وجود دارد. فصل نیز در این گنجانده شده است یک قرارداد وجود دارد. آندره آ بلوتی پس از گذراندن هفت فصل در تورین و زدن بیش از 100 گل در سری آ، اکنون شاگرد ژوزه مورینیو در رختکن رم خواهد شد.

بلوتی در تیم جدیدش پیراهن شماره 11 را بر تن خواهد کرد. این مهاجم باتجربه سابقه 44 بازی داخلی و 12 گل برای تیم ملی ایتالیا را در کارنامه دارد و تابستان گذشته با آتزوری قهرمان یورو 2020 شد.