رسمی؛ تمدید میشل آرتتا با آرسنال تا سال 2025 (عکس)


سرویس خبر شماره: 1822936 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 13:36 |
616 امتیاز خبر|

2نظرات

در دسامبر 2019 بود که میشل آرتتا پس از چند سال دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی تصمیم گرفت به عنوان نفر اول یک باشگاه کار خود را آغاز کند و چه جایی بهتر از آرسنال برای مردن؟ این بازیکن اسپانیایی بهترین فوتبال خود را سپری کرده بود. روزهای آنجا

آرسنال در حال حاضر با 63 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. در واقع هواداران این تیم امیدوارند که تیمشان پس از سال ها بار دیگر طعم حضور در مهمترین تورنمنت فوتبال باشگاهی اروپا را بچشند. هدف مهمی که آرسنال تنها چهار بازی برای انجام آن دارد.

با توجه به روزهای سختی که آرسنال پشت سر گذاشته بود، واضح بود که میشل آرتتا اصلا کار آسانی در پیش نخواهد داشت. با این حال سرمربی اسپانیایی این ریسک را پذیرفت و هدایت بازیکنان را بر عهده گرفت. انتقادات از میشل آرتتا حتی در مقطعی به اوج خود رسید و برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که آرسنال ممکن است تصمیم به اخراج او بگیرد، اما ایمان به این بازیکن 40 ساله همچنان ادامه دارد و او در این فصل به خوبی پاسخ داده است. .

قرارداد میشل آرتتا با آرسنال تا سال 2025 تمدید شد.

همین نتایج خوب آرسنال در دوران مربیگری میشل آرتتا باعث شده تا هواداران خواهان تمدید قرارداد با سرمربی اسپانیایی باشند، این در حالی است که رضایت سران باشگاه از میشل آرتتا باعث شده تا قرارداد او به صورت رسمی تا سال 2025 با بازیکنان تمدید شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی