رسمی؛ روملو لوکاکو به اینتر پیوست

خبر رسمی انتقال لوکاکو به اینتر توسط ویدئویی که توسط استیون ژانگ، رئیس اینتر فیلمبرداری شده است، اعلام شد. این ویدئو در پشت بام مقر باشگاه اینتر گرفته شده است. لوکاکو ساعاتی پیش وارد مقر باشگاه شد و در ورودی برای هواداران دست تکان داد.

رملو لوکاکو مهاجم بلژیکی رسما به اینترمیلان پیوست. او به صورت قرضی از چلسی به نراتزوری پیوست.

لوکاکو سال گذشته با قراردادی به ارزش 113 میلیون یورو راهی چلسی شد تا تبدیل به بزرگترین فروشنده تاریخ نراتزوری شود. اما خیلی زود متوجه شد که اشتباه کرده و در چلسی موفق نخواهد شد. به همین دلیل است که لوکاکو از هواداران اینتر به دلیل ترک این تیم بلافاصله پس از پیوستن به چلسی عذرخواهی کرده و گفته است که می خواهد به سن سیرو بازگردد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1831359 |
8 جولای 1401 @ 22:53 |
2.9 هزار |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روملو لوکاکو یک سال پس از جدایی از میلان با قراردادی گران قیمت 113 میلیون یورویی و سفر به انگلیس برای پوشیدن پیراهن چلسی، برعکس حرکت کرد و به میلان بازگشت و رسماً به عنوان بازیکن اینتر معرفی شد.

پیش از این مشخص شده بود که انتقال لوکاکو به اینتر نهایی شده است. در نهایت انتظارات در اینتر به پایان رسید و لوکاکو با پیوستن به مدیران اینتر انتقال خود را رسمی کرد. لوکاکو در اولین سخنرانی خود پس از امضای قراردادش گفت: “من برگشتم. خیلی خوشحالم. به قولم عمل کردم.”

انتقال لوکاکو به اینتر با این ویدیو اعلام شد. ویدئویی در پشت اینتر با استیون ژانگ، رئیس باشگاه