رسمی؛ سرمربی محبوب گواردیولا سرمربی برایتون شد

پس از اخراج غیرمنتظره توماس توخل از چلسی، این باشگاه بلافاصله با برایتون وارد مذاکره شد تا گراهام پاتر به لندن برود و روی نیمکت آبی ها بنشیند. صندلی پاتر در برایتون تا عصر آن روز خالی بود و نام چهره های سرشناس مربی به عنوان جایگزین احتمالی او مطرح می شد، اما در نهایت مربیگری برایتون به دزربی، سرمربی سابق ساسولو رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه برایتون که از زمان انتقال گراهام پاتر، سرمربی سابق خود به چلسی، سرمربی ندارد، دقایقی پیش با صدور بیانیه ای رسمی اعلام کرد که روبرتو دزربی را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرده است. . دزربی قراردادی چهار ساله با برایتون امضا کرد.

برایتون پس از انتقال گراهام پاتر سرمربی سابق خود به چلسی اعلام کرد که روبرتو دی زربی را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرده است.

رسمی؛  سرمربی محبوب گواردیولا سرمربی برایتون شد


سرویس خبر شماره: 1844343
28 سپتامبر 1401 در 00:02
9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

دیزربی سه سال هدایت تیم ساسولو ایتالیا را بر عهده داشت اما در سال 2021 از این تیم جدا شد و به اوکراین سفر کرد تا سرمربی شاختار دونتسک شود. اما دزربی با شروع جنگ اوکراین در بهمن ماه قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد و از آن زمان تاکنون بدون تیم است.

نکته جالب در مورد دزربی علاقه پپ گواردیولا به اوست. پپ در زمانی که دزربی هدایت ساسولو را برعهده داشت در مصاحبه ای گفت که به دلیل علاقه به سرمربی ایتالیایی بازی های ساسولو را تماشا کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

برایتون در بیانیه خود گفت: “باشگاه برایتون با روبرتو دزربی به توافق نهایی رسیده است. او روز جمعه به انگلیس سفر کرد و شب گذشته مذاکرات دوستانه ای پشت درهای بسته با مدیران برایتون انجام داد. سرانجام امروز. امروز قرارداد چهار ساله او امضا شد. با برایتون و دزربی این لحظه سرمربی تیم ما است.”

برایتون اعلام کرده است که در رابطه با مراسم خاکسپاری ملکه الیزابت تا روز سه شنبه سرمربی جدید خود را به رسانه ها معرفی نمی کند.

روبرتو دزربی در طول سه سال هدایتش در ساسالو، در 120 بازی، 43 بازی پیروز شده است. نام دزربی در روزهای اخیر به عنوان جانشین احتمالی آلگری در یوونتوس مطرح شده بود، اما او در نهایت جانشین گراهام پاتر در برایتون شد تا به مربیگری در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.