رسمی؛ قرارداد فدریکو چیهوزا با یوونتوس دائمی شد

فدریکو کیزای 24 ساله در 61 بازی برای یوونتوس 18 گل به ثمر رسانده و یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم و البته تیم ملی ایتالیا در دو سال گذشته بوده است. اما فدریکو کیزا در ژانویه به دلیل مصدومیت شدید زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت و گزارش ها حاکی از بازگشت او به میادین در ابتدای فصل آینده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فدریکو کیزا در اکتبر 2020 به صورت قرضی از فیورنتینا به یوونتوس پیوست. این توافق مقرر می کرد در صورت راهیابی یوونتوس به لیگ قهرمانان فصل آینده که دیشب تولید شد، موفقیت دو تیم دائمی خواهد بود. بیانکونری ها دیروز 2-1 ونتزیا را شکست دادند و با توجه به تساوی بدون گل رم مقابل بولونیا، تصمیم بر این شد که این تیم فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.


سرویس خبر شماره: 1822392 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 15:13 |
1,985 |

0نظرات

بنابراین یوونتوس اکنون مجبور است قرارداد فدریکو کیزا را دائمی کند و این ستاره ایتالیایی را تا سال 2015 حفظ خواهد کرد. سران یوونتوس تا کنون 10 میلیون یورو برای قرضی فدریکو کیزا پرداخت کرده اند و اکنون باید 40 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو پاداش بپردازند. قرارداد ستاره جوان را دائمی کند. البته یوونتوس می تواند طی سه سال آینده این مبلغ را به صورت اقساطی به فیورنتینا پرداخت کند.

قرارداد فدریکو کیزا ستاره ایتالیایی و مهاجم یوونتوس با این تیم دائمی شد.