رسمی؛ ژول کنده به بارسلونا پیوست

سومین خرید مهم بارسلونا بالاخره رسمی شد و ژول کوند مدافع فرانسوی با قراردادی 5 ساله به باشگاه کاتالان سویا پیوست.

ژول کنده تا امروز در پرتغال و در کمپ سویا بود و تلاش می کرد تا از مصدومیت خود خلاص شود. این مدافع 23 ساله می خواهد به سرعت بهبود یابد تا بتواند در هفته های ابتدایی لالیگا در ترکیب ثابت تیم جدیدش حضور داشته باشد. در ابتدا برنامه کادر فنی بارسلونا این بود که ژول کنده خیلی زود به آمریکا برود و به اردوی این تیم بپیوندد اما حالا این برنامه غیرممکن شده است. سرانجام فعال شدن اهرم دوم اقتصادی به مبلغ 315 میلیون یورو، انتقال ستاره فرانسوی به نیوکمپ را نهایی کرد و خوان لاپورتا موفق شد خرید بزرگ دیگری را در فهرست جوایز خود ثبت کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژول کنده مدافع فرانسوی که ساعاتی پیش وارد مقر باشگاه بارسلونا شد، قرارداد خود را با این تیم امضا کرد. قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو لوازم جانبی امضا شده است.

ژول کوند هفته گذشته به پرتغال سفر کرد تا به اردوی تابستانی باشگاه سابقش سویا بپیوندد. او صبح امروز اردوی سویا را ترک کرد تا راهی بارسلونا شود.


سرویس خبر شماره: 1835714
آگوست 06, 1401 @ 9:37 بعد از ظهر |
3.4K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

انتقال کنده به بارسلونا در حالی رسمی شد که او در چند هفته گذشته بسیار به چلسی نزدیک بود. گفته می شود چلسی قصد داشت او را با قراردادی 65 میلیون یورویی به خدمت بگیرد اما بارسلونا با اصرار ژاوی وارد زمین شد و مدافع فرانسوی را از چلسی ربود.

بارسلونا دقایقی پیش با انتشار عکسی از ژول کنده از حضور خود در این باشگاه خبر داد. سپس شبکه های اجتماعی باشگاه رسما از امضای قرارداد با مدافع فرانسوی خبر دادند.

به گزارش رسانه های اسپانیایی، مراسم معارفه این مدافع فرانسوی به هواداران بارسلونا با چند روز تاخیر برگزار می شود.