رسمی؛ کاپیتان سابق میلان به لاتزیو پیوست

ساری سرمربی لاتزیو حالا دفاع مرکزی قدرتمندی با پای چپ دارد. اینها ویژگی هایی است که سرمربی ایتالیایی به مدیران باشگاه گفته است که هنگام خرید یک مدافع به آن توجه داشته باشند.

خبر پیوستن رومانیولی به لاتزیو ایتالیا یکی از پر سر و صداترین نقل و انتقالات تابستانی به حساب می آید زیرا او به بازوبند کاپیتانی روسونری عادت کرده است. به گزارش رسانه ها، مراسم معرفی رسمی لاتزیو برای رومانیولی فردا برگزار می شود.

رومانیولی در هنگام فرود هواپیمای او در فرودگاه فیومیچینو رم مورد استقبال نمایندگان لاتزیو قرار گرفت و نمایندگان او را تا مقر باشگاه اسکورت کردند. رومانیولی در فرودگاه به خبرنگاران منتظر اشاره کرد که انتقال او به لاتزیو قطعی است.

آلسیو رومانیولی مدافع سابق میلان به عنوان بازیکن آزاد به لاتزیو پیوست.


سرویس خبر شماره: 1833126
20 جولای 1401 @ 22:40
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رومانیولی لحظاتی پیش وارد فرودگاه رم شد و باشگاه ویدئویی منتشر کرد که نشان می داد او پیراهن لاتزیو را جلوی دوربین به نمایش می گذارد. به این ترتیب لاتزیو رسما اعلام کرد که با مدافع سابق میلان به خدمت گرفته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از چند روز مذاکره فشرده آلسیو رومانیولی و باشگاه میلانی، در نهایت دو تیم برای جدایی او از روسونری به توافق نرسیدند. لحظاتی پیش رسما اعلام شد رومانیولی به لاتزیو پیوست.