رسمی: اریک رمزی برای پست مدیریتی جدید اولدترافورد را ترک کرد – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد


منچستریونایتد رسما جدایی اریک رمزی را تایید کرد که سرمربی جدید مینه سوتا یونایتد در لیگ برتر فوتبال خواهد بود.

همانطور که در اینجا با جزئیات بیشتر توضیح داده شد، سرمربی ولزی در چند هفته گذشته ارتباط نزدیکی با انتقال به MLS داشت. رمزی تنها با 32 سال سن، جوانترین مربی تاریخ MLS برای باشگاه جدیدش خواهد شد. تیمو پوکی مهاجم مینه سوتا که سابقاً از نوریچ سیتی بود، در مقایسه با 33 سال سن دارد.

این حرکت چیزی شبیه یک کودتا برای مینه سوتا است، با توجه به اینکه طرف های چمپیونشیپ به طور جدی علاقه مند بودند رمزی را به عنوان سرمربی خود در سال گذشته در مقاطع مختلف منصوب کنند. بلکپول رویکردی را برای جذب سرمربی ولزی انجام داد که با رد شدن مواجه شد، در حالی که گزارش شد سوانسی نیز در حال بررسی پیشنهادی بوده است.

رمزی همچنین تا این فصل بخشی از کادر مربیگری تیم ملی ولز بود و راب پیج، مدیر این تیم، او را به عنوان یکی از بهترین مربیان جوان فوتبال در دوران حضورشان توصیف کرد.

بازیکن ولزی برای یک هفته حساس برای هلندی و تیمش بخشی از ترکیب اریک تن هاگ خواهد بود.

یونایتد در دور پنجم جام حذفی روز چهارشنبه در سیتی گراوند به مصاف ناتینگهام فارست خواهد رفت. این رقابت ها آخرین شانس موفقیت آنها را تشکیل می دهد، زیرا اوایل فصل از جام کارابائو و لیگ قهرمانان اروپا جدا شدند.

این بازی اواسط هفته پس از آن یک سفر دلهره آور به اتحاد برای رویارویی با منچسترسیتی پپ گواردیولا دنبال می شود. صحنه باخت شرم آور 6-3 در سال گذشته.

با احساس فشار شدید روی تن هاگ، پس از شکست 2-1 مقابل فولام در اولدترافورد در روز شنبه، مرد هلندی نه می تواند از عهده شکست های متوالی در چنین نقطه حساسی از فصل بربیاید و نه می تواند. برای تحمل تجاوزات دیگر توسط یک رقیب نزدیک.

رمزی، که برای اولین بار در سال 2021 به عنوان یک متخصص ضربات ایستگاهی به یونایتد پیوست، در دوران تصدی تن هاگ در اولدترافورد، نفوذ خود را افزایش داد و به سمت مربیگری تیم اصلی پیش رفت. اعتقاد بر این است که او یک چهره محبوب در میان رختکن است و احتمالاً مربی هلندی او را به شدت از دست خواهد داد.

یونایتد در سایت باشگاه از خدمات رمزی تشکر کرد و برای او در آینده آرزوی موفقیت کرد:

منچستریونایتد می تواند تایید کند که اریک رمزی، سرمربی تیم اول، باشگاه را ترک خواهد کرد و به عنوان سرمربی به تیم لیگ برتر فوتبال مینه سوتا یونایتد ملحق خواهد شد. اریک، که تا پس از بازی ما برابر منچسترسیتی در روز یکشنبه در نقش فعلی خود باقی خواهد ماند، از زمان پیوستن به چلسی در سال 2021، بخشی از گروه مربیگری تیم اصلی ما بوده است.

مسئولیت های او تا پایان فصل بین بقیه تیم های مربی تقسیم خواهد شد. مایلیم از اریک به خاطر کمکش تشکر کنیم و برای او در ایالات متحده در اولین نقش سرمربی خود آرزوی موفقیت کنیم.

The Peoples Person نیز برای اریک آرزوی موفقیت می کند!



https://thepeoplesperson.com/2024/02/27/official-eric-ramsay-departs-old-trafford-for-new-managerial-role-276670/ منبع: