رسمی: بمب نقل و انتقالات السد با حزباوی منفجر شد!

توجه داشته باشید که حزباوی دهمین بازیکن ایرانی تاریخ باشگاه السد پس از امیرقلانوی، ابراهیم قاسم پور، مجید نامجو مطلق، حمید درخشان، علی دایی، افشین پیروانی، کریم باقری، حسین کعبی و مرتضی پورعلیگنجی خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با اعلام رسمی باشگاه السد، محمدامین حزباوی، مدافع فصل گذشته فولاد با قراردادی 5 ساله به این تیم پیوست تا جدیدترین ایرانی لیگ ستارگان قطر لقب بگیرد.

این جوان حزباوی فوتبال خود را در قطر ادامه می دهد و شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان به عنوان دو مدافع میانی با مهرداد محمدی از ایرانیان در لیگ ستارگان تشکیل می دهند و حالا تجربه بازی در معتبرترین باشگاه قطر را دارد. برنده خواهد شد.

محمد امین حزباوی مدافع تیم ملی ایران با قراردادی 5 ساله به السد پیوست.

رسمی: بمب نقل و انتقالات السد با حزباوی منفجر شد!


سرویس خبر شماره: 1939933
05 ژوئن 1402 در 00:28
9.9 هزار |

4نقطه نظر

نقل و انتقالات سال فوتبال ایران برای فولاد

ستاره جوان فولاد که از ابتدای لیگ بیست و دوم به تدریج وارد تیم سرخ پوشان اهواز شد و در دوران حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به بهترین فرم ممکن رسید، پس از ادامه عملکرد درخشان، مورد توجه بسیاری از تیم ها قرار گرفت و همان اس. علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد نیز خاطرنشان کرد: با توجه به سن ایده آلش، قابل پیش بینی بود که به زودی لژیونر شود.

مدافع ملی پوش فوتبال ایران که امروز در روزنامه قطری الوطن به حضور قریب الوقوعش در السد اشاره شده بود، حالا در شرایطی به این باشگاه بزرگ قطری می پیوندد که مرتضی پورعلیگنجی آخرین لژیونر ایرانی شاغل در این تیم نیز همبازی او بود. .

1879771