رسمی: تمام خریدهای بارسا به جز یک مورد ثبت شده است

در این بین تنها ژول کنده همچنان در لیست بارسا غایب است و این باشگاه برای امضای قرارداد خود باید طی روزهای آینده یکی از بازیکنان خود را بفروشد.
بارسا چند روز پر تنش داشت زیرا به نظر می رسید زمان آنها تمام شده است، اما پس از دیدار شب گذشته خوان لاپورتا و معاونانش ماتئو آلمانی و رافا یوسته، آنها تصمیم گرفتند که 24.5 درصد سهام استودیو بارسا را ​​در شرکت رسانه ای اورفئوس بفروشند. متعلق به Jaume Rohrs.

ژول کوند تنها خرید جدید بارسا است که قراردادش هنوز ثبت نشده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا تابستان پرحادثه ای را سپری کرد و سرانجام در آستانه شروع فصل جدید، ژاوی سرمربی آبی و گراناداس نفس راحتی کشید چرا که این باشگاه با فعال سازی چهارم. اهرم اقتصاد، توانست از روبرت لواندوفسکی، رافینیا، فرانک کسیه، آندریاس کریستینسن و همچنین دو بازیکنی که قراردادشان را تمدید کردند، عثمان دمبله و سرجی روبرتو نام برد.

لواندوفسکی می تواند از هفته اول لالیگا بارسلونا را همراهی کند.

به این ترتیب آنها توانستند صورت مالی خود را با شرایط مورد نظر لالیگا هماهنگ کنند و مدارک خود را صبح جمعه به لالیگا ارسال کردند که مورد تایید قرار گرفت.
با توجه به اینکه بررسی مدارک زمان بر بود، بارسا می ترسید نتواند از خریدهای خود در بازی فرداشب مقابل رایو وایکانو استفاده کند، اما با تایید لالیگا نفس راحتی کشیدند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1837987
22 اوت 1401 ساعت 01:28
2.7 هزار |

0نقطه نظر

این باشگاه سرانجام توانست به طور رسمی خریدهای جدید خود را ثبت کند و تنها ژول کوند، مدافع فرانسوی هنوز در فهرست باشگاه کاتالان قرار ندارد.