رسمی: درخواست مصر برای تکرار دیدار با سنگال رد شد

فدراسیون فوتبال مصر به دلیل تلاش برای حمله به اعضای کاروان و بازیکنان فراعنه، بی احترامی هواداران سنگالی به سرود ملی مصر قبل از بازی، استفاده از بنرهای نژادپرستانه علیه محمد صلاح، پرتاب بطری های آب در زمین و مجروح شدن، به فیفا شکایت کرده است. سوال از دروازه بان تیم و در نهایت استفاده از لیزر در ضربات پنالتی. الجزایری ها در مرحله گل اول هم موضوع داوری و خرابی VAR را بهانه کردند.


سرویس خبر شماره: 1822409 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 16:28 |
310 |

0نظرات

با وجود این مسائل، کمیته انضباطی فیفا بعدازظهر امروز به طور رسمی رای خود را بابت شکایت دو تیم مصر و الجزایر صادر کرد و تصمیم گرفت فقط برای این تیم ها جریمه شود و از تکرار دیدار مصر با سنگال و الجزایر خودداری شود. مقابل کامرون .

جام جهانی فوتبال رسما اعلام کرد که بازی مصر و سنگال تکرار نخواهد شد.

در رای فیفا، سنگال از انجام یک بازی خانگی و همچنین جریمه 175000 فرانک سوئیس محروم شد. بنابراین تمام امید مصری ها برای تکرار این مسابقه و احیای شانس حضور در جام جهانی از بین رفته است. با این حال رسانه های مصری مدعی شدند که فدراسیون فوتبال مصر قصد دارد این پرونده را به دادگاه CAS برساند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از دیدارهای پلی آف جام جهانی 2022، تیم های سنگال و کامرون با پیروزی مقابل مصر و الجزایر راهی قطر شدند که البته چندان آرام نبود و جنجال زیادی به پا کرد. دو تیم بازنده به دلایل مختلف از فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کردند و خواستار تکرار بازی های خود شدند.